# Selfie generacija: sociološki pogled kroz prednju kameru
Empirijska studija pod naslovom #Selfiegeneracija: sociološki pogled kroz prednju kameru, objavljuje se kao dvadeseta knjiga u okviru biblioteke Istraživačke studije, utemeljene pod okriljem splitskog izdavača i tiskara Redak.
The Routledge companion to marketing and society
Routledge Companion to Marketing and Society usredotočuje se na marketing za društveni utjecaj kao korištenje marketinških strategija, alata i tehnika za poboljšanje dobrobiti društva. Kao takav, on ne isključuje korištenje marketinga za povećanje profita i vrijednosti za dioničare, već daje prioritet društvenom učinku marketinga, i pozitivnom i negativnom (čak i ako je uglavnom nenamjeran).
Inovacijska inteligencija i prilagodbene strategije organizacija : hrvatska tehnološka poduzeća
Čitatelju zainteresiranijem za stručnu primjenu, no fundamentalno znanstveni pristup, otkriva se niz konkretnih strategija inovacijskog samostrukturiranja i prilagodbe. Izvorno utvrđene ovim istraživanjem, one su poopćive te primjenljive u svrhu razvoja i poboljšanja inovacijske inteligencije i prilagodljivosti ne samo drugačijih vrsta poduzeća, već širokog spektra organizacijskih vrsta.