Program usavršavanja za poslove hotelske prodaje “Menadžment hotelske prodaje” nastoji pripremiti polaznike za rješavanje budućih izazova hotelske industrije posebice u poslovanju nakon tržišnih promjena uzrokovanih pandemijom Covid-19 pružajući usavršavanje temeljeno na najnovijim trendovima u hotelijerstvu. Cilj programa je usavršavanje i stjecanje dodatnih specijalističkih znanja djelatnika u turizmu svih razina, a posebno iz područja prodaje, marketinga i recepcijskog poslovanja. Stručni program je posebno prilagođen za sve vrste hotelskih objekata kako odmorišnih tako i gradskih, a program se nudi svim osobama koji žele imati specijalizirano strukovno zvanje i napredovati u karijeri hotelske prodaje. Posebnost programa očituje se u praktičnoj interaktivnoj nastavi prilagođenoj potrebama polaznika te vježbama u kojima će uz brojne vodeće stručnjake iz prakse biti omogućena primjena stečenih znanja u svakodnevnom poslu.
Sadržaj programa
- Sales Management i izrada prodajne strategije
- Kanali online distribucije i Channel Manageri
- PMS sustavi i Opera Workshop
- Revenue Management
- CRM
- Digitalni marketing
- Offline kanali marketinga i udruženo oglašavanje
- Digitalizacija i automatizacija recepcijskog poslovanja
- Zaštita podataka i imovine hotela – GDPR
- Suvremena poslovna komunikacija na stranim jezicima (njemački, talijanski, engleski)
Ishodi učenja, odnosno opće i specifične kompetencije, te vještine i znanja koje će polaznik steći završetkom programa
- Sistematizirati složene poslovne procese u individualnoj, grupnoj i alotmanskoj prodaji te recepcijskom poslovanju
- Valorizirati najnovije trendove u digitalnom poslovanju prodaje i marketinga
- Koristiti i primijeniti tehnike i alate hotelskih operativnih sustava i Channel Managera u hotelskoj prodaji te upotrijebiti alate automatizacije centralnog rezervacijskog sustava Opera PMS i softvera za upravljanje skupnim kanalom distribucije kapaciteta i cijena Phobs
- Koristiti alate uspješnosti poslovanja odjela prodaje kroz izbor ključnih rezultata poslovanja te sustave CRM-a, cross i up sellinga
- Upotrijebiti najnovije alate digitalnog marketinga putem Google oglašavanja, društvenih mreža i vlastite web stranice
- Primijeniti suvremene alate u realizaciji plana i budžeta prodaje i marketinga
- Razviti i unaprijediti poslovanje kroz sustav Revenue Managementa.
- Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u recepcijskom poslovanju
- Izraditi forecast i prognozirati buduće poslovanje prodaje
- Upotrijebiti pravilne načine poslovnog komuniciranja u B2B i B2C segmentu na engleskom, talijanskom ili njemačkom jeziku
- Definirati SOP – standardne procedure rada u hotelskoj prodaji, definirati radne procese, prava i obveze svih zaposlenika u nižem i srednjem menadžmentu.
- Poznavati sustav za zaštitu osobnih podataka (GDPR).
Trajanje programa
Program traje 150 sati.
Broj ECTS bodova
15 ECTS
Zašto odabrati program?
- Dobivanje potvrde i uvjerenja
- Upis u e-radnu knjižicu
- Networking i nove poslovne prilike
- Mogućnost besplatnog savjetovanja kroz individualne konzultacije
- Učenje vlastitim tempom
- Povezivanje sa stručnjacima iz hotelske industrije i razmjena ideja s kolegama
- Pridruživanje najvećoj alumni mreži u našoj hotelskoj industriji
Uvjeti upisa
Ciljne skupine polaznika
- Program je prvenstveno namijenjen osobama čiji je zadatak operativna odgovornost u poslovima prodaje, marketinga ili prijemnog odjela.
- Program je prilagođen polaznicima koji svoju karijeru žele unaprijediti ili započeti u hotelskoj prodaji te osobama koji kroz ovo obrazovanje žele steći potrebna znanja i vještine za unapređenje ili proširenje postojećeg poslovanja.
Uvjeti upisa na program
Za dobivanje potvrde o završetku programa s naznakom ostvarenih 15 ECTS bodova moraju biti izvršeni uvjeti:
- Završena bilo koja četverogodišnja srednja škola
Za upis u e-radnu knjižicu i dobivanje uvjerenja o usavršavanju za poslove hotelske prodaje moraju biti izvršeni uvjeti:
- Završena srednja škola u zanimanju hotelijersko-turistički tehničar ili turističko hotelijerski komercijalist ili
- Srednja trogodišnja ili četverogodišnja škola uz minimalno 2 godine radnog iskustva na poslovima u hotelijerstvu.
- Poznavanje jednog stranog jezika
Cijena programa
Cijena školarine obuhvaća teorijski dio nastave i vježbe te iznosi 7.000,00 kn (929,06 €*).
- Za prijave zaprimljene zaključno do 28. siječnja odobrava se popust od 15%.
Plaćanje je moguće izvršiti u 3 rate.
Napomena: po završetku prijava svi kandidati će dobiti Ugovor o obrazovanju na e-mail adresu.
* fiksni tečaj konverzije 1 kn = 7,53450 €
Termini upisa
- Prijava na program se vrši online putem Google obrasca
- Prijave su otvorene do 3. veljače 2022.
- Za prijave zaprimljene zaključno do 28. siječnja odobrava se popust od 15%.
Potrebna dokumentacija
- Preslika identifikacijske isprave (osobna iskaznica ili putovnica)
- Preslika rodnoga lista
- Preslika dokaza o završenom najvišem stupnju obrazovanja
- Dokaz o radnom iskustvu
- Preslika dokumenta kojim se dokazuje poznavanje stranog jezika (Ustanova će prilikom upisa izvršiti provjeru stranog jezika ukoliko se ne priloži ovaj dokument)
Izvedbeni plan programa
Termini izvedbe programa
Program počinje u veljači 2022. godine i traje 4 tjedna.
Nastava je organizirana kombinirano, u online i onsite okruženju, a za polaznike koji nisu u mogućnosti pratiti nastavu prema predviđenom rasporedu omogućeno je praćenje jednog dijela nastave putem individualnih konzultacija.
Detaljni program i raspored bit će poslan svakom polazniku elektroničkim putem. Individualne konzultacije za propuštena predavanja moguće su uz prethodni dogovor.
Termini provjere znanja
- bit će pravovremeno objavljeni
Mjesto izvedbe programa
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Predavači
- Prodajne strategije i softveri u kanalima prodaje – dr.sc. Maja Šimunić, mr.sc. Vedran Zubović
Sadržaj kolegija: analiza tržišnih trendova, analiza turoperatora i agencija, Phobs Channel Manager, online kanali prodaje i Internet turoperatori, alati praćenja popunjenosti, ključne prodajne točke, plasman cijena, contracting plan i distribucija hotelskih kapaciteta, izrada akcijskih planova prodaje u segmentu individualne, grupne, kongresne i alotmanske prodaje, sustavi izvještavanja, budžetiranje i forecasting. - Prijemni odjel i hotelski operativni sustav – izv.prof.dr.sc. Ljubica Pilepić Stifanich, Mladen
Kapović , dipl.oec.
Sadržaj kolegija: funkcionalnosti OPERA PMS sustava u prodaji, integrirana modularna programska rješenja, interpretacija izvještaja, digitalizacija prijemnog odjela (brza prijava – fast check in, privatni – private check in, online prijava, konverzacijski agent – chat bot), cross selling, upselling - Marketing kanali komunikacije u hotelijerstvu (online i offline marketing) – Ivan Sarajlić, dipl.oec.
Sadržaj kolegija: online marketing kanali komunikacije, operacionaliziranje kampanja na društvenim mrežama, Google oglašavanje, trendovi i alati u izradi web stranice, e-commerce i content marketing, offline kanali marketinga i PR. - Praćenje prihoda u hotelijerstvu (Revenue Management) – prof.dr.sc. Sandra Janković
Sadržaj kolegija: maksimiziranje prihoda u hotelsko-turističkim objektima sagledavajući sezonalnost poslovanja i potražnju kao i troškove različitih usluga, tržišnih segmenata i kanala prodaje, top line i bottom line mjere revenue managementa, benchmarking analiza, dinamično formiranje cijena u skladu s revenue managementom, instrumenti operativnog i strateškog upravljanja prihodima. - CRM – Unapređenje odnosa s gostima – doc.dr.sc. Marina Laškarin Ažić
Sadržaj kolegija: tehnike i alati CRM-a pri upravljanju odnosima s gostima, mjerenje zadovoljstva gostiju, loyalty programi – program vjernosti, GDPR, kategorije zaštite privatnosti gostiju - Strukovno nazivlje i komunikacija na stranom jeziku – dr. sc. Alenka Šuljić Petrc
Sadržaj kolegija: poslovno dopisivanje i komunikacija u formi koja se najčešće koriste u poslovnom dopisivanju u hotelijerstvu, stručno nazivlje iz područja online poslovanja prodaje i digitalizacije prijemnog odjela, poslovna komunikacija u segmentu individualne, grupne, alotmanske i kongresne prodaje.
Kontakt
mr.sc. Vedran Zubović
Primorska 42, p.p. 97, Naselje Ika, 51410 Opatija
Tel.: +385 51 294 712
Mob.: 098215933
E-mail: vedran.zubovic@fthm.hr