Menadžment hotelske prodaje

Program usavršavanja za poslove hotelske prodaje “Menadžment hotelske prodaje” nastoji pripremiti polaznike za rješavanje budućih izazova hotelske industrije posebice u poslovanju nakon tržišnih promjena uzrokovanih pandemijom Covid-19 pružajući usavršavanje temeljeno na najnovijim trendovima u hotelijerstvu. Cilj programa je usavršavanje i stjecanje dodatnih specijalističkih znanja djelatnika u turizmu svih razina, a posebno iz područja prodaje, marketinga i recepcijskog poslovanja. Stručni program je posebno prilagođen za sve vrste hotelskih objekata kako odmorišnih tako i gradskih, a program se nudi svim osobama koji žele imati specijalizirano strukovno zvanje i napredovati u karijeri hotelske prodaje. Posebnost  programa očituje se u praktičnoj interaktivnoj nastavi prilagođenoj potrebama polaznika te vježbama u kojima će uz brojne vodeće stručnjake iz prakse biti omogućena primjena stečenih znanja u svakodnevnom poslu.

Sadržaj programa Letak

  • Sales Management i izrada prodajne strategije
  • Kanali online distribucije i Channel Manageri
  • PMS sustavi i Opera Workshop
  • Revenue Management
  • CRM
  • Digitalni marketing
  • Offline kanali marketinga i udruženo oglašavanje
  • Digitalizacija i automatizacija recepcijskog poslovanja
  • Zaštita podataka i imovine hotela – GDPR
  • Suvremena poslovna komunikacija na stranim jezicima (njemački, talijanski, engleski)

Ishodi učenja, odnosno opće i specifične kompetencije, te vještine i znanja koje će polaznik steći završetkom programa

  • Sistematizirati složene poslovne procese u individualnoj, grupnoj i alotmanskoj prodaji te recepcijskom poslovanju
  • Valorizirati najnovije trendove u digitalnom poslovanju prodaje i marketinga
  • Koristiti i primijeniti tehnike i alate hotelskih operativnih sustava i Channel Managera u hotelskoj prodaji te upotrijebiti alate automatizacije centralnog rezervacijskog sustava Opera PMS i softvera za upravljanje skupnim kanalom distribucije kapaciteta i cijena Phobs
  • Koristiti alate uspješnosti poslovanja odjela prodaje kroz izbor ključnih rezultata poslovanja te sustave CRM-a, cross i up sellinga
  • Upotrijebiti najnovije alate digitalnog marketinga putem Google oglašavanja, društvenih mreža i vlastite web stranice
  • Primijeniti suvremene alate u realizaciji plana i budžeta prodaje i marketinga
  • Razviti i unaprijediti poslovanje kroz sustav Revenue Managementa.
  • Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u recepcijskom poslovanju
  • Izraditi forecast i prognozirati buduće poslovanje prodaje
  • Upotrijebiti pravilne načine poslovnog komuniciranja u B2B i B2C segmentu na engleskom, talijanskom ili njemačkom jeziku
  • Definirati SOP – standardne procedure rada u hotelskoj prodaji, definirati radne procese, prava i obveze svih zaposlenika u nižem i srednjem menadžmentu.
  • Poznavati sustav za zaštitu osobnih podataka (GDPR).

Trajanje programa

Program traje 150 sati.

Broj ECTS bodova

15 ECTS

Zašto odabrati program?

  • Dobivanje potvrde i uvjerenja 
  • Upis u e-radnu knjižicu
  • Networking i nove poslovne prilike
  • Mogućnost besplatnog savjetovanja kroz individualne konzultacije
  • Učenje vlastitim tempom
  • Povezivanje sa stručnjacima iz hotelske industrije i razmjena ideja s kolegama
  • Pridruživanje najvećoj alumni mreži u našoj hotelskoj industriji

Uvjeti upisa

Izvedbeni plan programa

Kontakt

Ažurirano 19.02.2024.

Skip to content