IT podrška

Voditelj službe

Davor Mijolović, prof. 

Kabinet 104
tel: 051-294-750
e-mail: davorm@fthm.hr

Otvaranje korisničkih računa: radnim danom 08-14 sati

Za prijavu u MS Teams koristite AAI korisničko ime s nastavkom @student.uniri.hr

Za prijavu u Merlin koristite AAI korisničko ime s nastavkom @uniri.hr

Uz AAI elektronički identitet automatski je otvoren i e-mail računa na Sveučilištu u Rijeci.

Stranica za pristup e-mailu Sveučilišta u Rijeci je: https://portal.office.com.

Za pristup se koriste podaci AAI elektroničkom identiteta uz napomenu da se kod korisničkog imena umjesto @uniri.hr piše @student.uniri.hr

Na bežičnu mrežu oznake “eduroam” Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu  mogu se priključiti svi djelatnici i studenti koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet.Pristup je omogućen u svim prostorijama Aneksa zgrade Fakulteta. Usluga eduroam je sigurna, jednostavna i za kranjeg korisnika potpuno besplatna usluga pristupa Internetu. Dostupna je na brojnim lokacijama u Hrvatskoj te u 36 europskih zemalja, Kanadi, Australiji, SAD, Japanu i brzo se širi.

Za spajanje na mrežu potrebno je prilagoditi svoje uređaje (mobiteli, prijenosna računala, tableti i sl.).

Postupak konfiguracije uređaja opisan je na adresi http://installer.eduroam.hr/

VAŽNO: Za podešavanje uređaja morate biti spojeni na internet od strane drugog pružatelja usluga (mobilnog operatera) ili uređaj podesite na svojoj kućnoj mreži prije dolaska na instituciju

Detaljne informacije o usluzi, načinu korištenja i lokacijama na kojima je dostupna mogu se naći putem web-sjedišta na adresi http://www.eduroam.hr.

Svim studentima Sveučilišta u Rijeci omogućena je usluga Office 365. Prednosti ove usluge su:

  • omogućuje pohranu 1TB podataka u oblaku,
  • mogućnost korištenja Office alata online,
  • 5 besplatnih instalacija Office 365 ProPlus za računala (PC/MAC),
  • 5 besplatnih instalacija za pametne telefone / tablete.

Upute za korištenje usluge

Pristup studentima omogućen je na stranici: https://portal.office.com.Za pristup portalu koristite svoj AAI elektronički identitet.

IT Akademija Sveučilišta u Rijeci omogućila je novu uslugu RIJEKA ACADEMIC DOWNLOAD, a koja omogućava besplatno ONLINE preuzimanje licenciranog Microsoft softvera za sve studente i djelatnike Sveučilišta u Rijeci. Ova je usluga po prvi puta u Hrvatskoj omogućena svim studentima i djelatnicima jednog Sveučilišta!

Sve što trebate za online preuzimanje jest Vaš AAI@EduHr elektronički identitet

Software preuzimate na adresi http://rad.uniri.hr

 Upute za korištenje Webmaila

Korisnički račun za elektroničku poštu koji otvorite ovdje na Fakultetu postaje Vaš službeni račun, te Vas u komunikaciji na Internetu predstavlja kao pripadajućeg člana hrvatske akademske zajednice iza kojeg stoji Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, čime Vaša komunikacija na Internetu dobiva na težini.Otvaranjem ovog računa dobivate svoju e-mail adresu obliku login@fthm.hr 

Kako koristiti e-mail račun na Fakultetu?

  • Koristite Webmail! Najjednostavnije (s bilo kojeg računala) je putem Web-a spojiti se na adresu: http://webmail.fthm..hr/.

Kolika je maksimalna veličina priloga (attachment) koji mogu poslati (primiti)?

Maksimalna veličina priloga koju možete poslati (primiti) putem e-maila je 5 MB. 

Kako podesiti e-mail na mom smartphone-u (tabletu)?

Vrsta računa: IMAP 

Dolazne postavke (incoming)

IMAP poslužitelj: hotel.fthm.hr
Vrsta sigurnosti: SSL (prihvati sve certifikate)
Port: 993 

Odlazne postavke (outgoing)

SMTP poslužitelj: hotel.fthm.hr
Potrebna je prijava: Da
Vrsta sigurnosti: SSL (prihvati sve certifikate)
Port: 465 

Imam fakultetski e-mail, ali sam zaboravio šifru. Kako da dobijem novu?

Ako ste u mogućnosti pošaljite poruku na adresu davorm@fthm.hr u kojoj navedite svoj login, te ime i prezime, ili dođite osobno u Informatičku učionicu (kućica), javite se administratoru, i bit će Vam postavljena nova šifra. 

Do kada mogu koristiti fakultetski e-mail?

E-mail možete koristi sve dok imate status studenta na Fakultetu. Kad izgubite taj status (diplomirate, ispišete se sa Fakulteta ili ga na neki drugi način ne regulirate) ukida Vam se korisnički račun.

Procedura za održavanje LDAP imenika na FMTU

Kao punopravna članica CARNet mreže Fakultet svojim studentima, nastavnicima i suradnicima omogućuje otvaranje korisničkih računa za elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr.Otvaranje korisničkih računa (obnova) za AAI@EduHr elektronički identitet možete napraviti na slijedeći način: 

  • Osobno
    • Informatički kabinet (kućica),
    • radnim danom 8-15 sati
  • e-mailom
    Ako niste u mogućnosti doći osobno, zahtijev za otvaranje elektroničkog identiteta možete poslati isključivo sa svog fakultetskog e-maila na adresu davorm@fthm.hr sa slijedećim podacima:
    • Ime i prezime
    • Matični broj studenta
    • OIB

Što je elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?

Neki od usluga koje možete koristiti putem svog AAI@EduHr identiteta:

  • Mobile CARNet usluge (VIPNet, TELE2 i TMobile-a)
  • Jeftiniji pristup internetu (Iskon, Optima, MetroNet)
  • Portal eGrađani Vlade RH
  • CARNet online tečajevi
  • Korištenje usluge Microsoft Office 365
  • Pristup nekim online bazama podataka

Kako izgleda korisnička oznaka u sustavu AAI@EduHr?

U sustavu AAI@EduHr korisnička oznaka ima oblik id_korisnika@uniri.hr. Ovakav oblik korisničke oznake uveden je radi usklađivanja s međunarodnim standardima i sličan je e-mail adresi.Unatoč sličnosti, korisničku oznaku ne treba miješati (povezivati) s e-mail adresom.   Svoju korisničku oznaku treba čuvati, a zaporku mijenjati. 

Do kada mi vrijedi elektronički identitet?

AAI elektronički identitet možete koristi sve dok imate status studenta na Fakultetu. Kad izgubite taj staus (diplomirate, ispišete se sa Fakulteta ili ga na neki drugi način ne regulirate) ukida Vam se korisnički račun.  Ukoliko ste i dalje naš student onda svake godine u periodu od 01.10. do 31.10. trebate produžiti valjanost vašeg elektroničkog identiteta. Ako niste u mogućnosti doći osobno, zahtijev za produženjem možete poslati na adresu davorm@fthm.hr sa slijedećim podacima:

  • Svrha: produženje elektroničkog identiteta
  • Matični broj studenta
  • Ime i prezime

Kako mogu promijeniti šifru mog elektroničkog identiteta?

  • idite na stranicu www.unir.hr/ldap
  • kliknite na Ažuriranje podataka (za korisnike)
  • unesite vaše korisničko ime (samo onaj dio do “@uniri.hr” jer “@uniri.hr” već piše na ekranu)
  • unesite zaporku (šifru) vašeg elektroničkog identiteta
  • Kliknite na Promjena zaporke

Ažurirano 24.10.2022.

Skip to content