O studiju
Prvi europski združeni stručni diplomski studij u području hotelijerstva i upravljanja kampovima u kojem se kombinira teorija i praksa, a nudi se na sveučilištima u Nizozemskoj, Hrvatskoj i Španjolskoj.
Potražnja za smještajem na otvorenom brzo raste u Europi i zahtijeva visokokvalificirane stručnjake koji mogu dobro voditi poslovanje na održivi način u suradnji s lokalnim vlastima što ujedno i igra ključnu ulogu u održivom razvoju destinacije. Zato su Sveučilište u Bredi, BUas (Nizozemska), Sveučilište u Gironi, UdG (Španjolska) i Sveučilište u Rijeci (Hrvatska), Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu razvili ovaj novi višestruki stručni diplomski studij s fokusom na strateško upravljanje velikim kamping odmaralištima.
Jedinstveni model studiranja na engleskom jeziku, gdje će studenti studirati u tri zemlje u međunarodnom okruženju i imati priliku odabrati drugu za svoju praksu. Nakon završetka studija studenti će steći 3 međunarodne diplome s tri sveučilišta i 120 ECTS.
Prijave za prvi europski združeni stručni diplomski studij Master of Sustainable Outdoor Hospitality Management otvorene su za zemlje koje nisu članice EU do 15. lipnja, a za studente iz EU do 15. kolovoza. Od pristupnika se očekuje motivacija, 180 ECTS bodova iz prvostupničkog studija i dobro poznavanje engleskog jezika.
Više informacija o prijavama na https://www.buas.nl/en/programmes/master-sustainable-outdoor-hospitality-management
Snažna podrška industrije i mnoge financijske potpore za buduće studente
Industrija kampiranja pokazuje veliki interes za pružanje podrške ovoj vrsti obrazovanja nudeći snažna partnerstva sa sveučilištima ne samo u stvaranju ovog studija već i u budućem obrazovanju. Najveća poduzeća iz industrije bit će uključeni u nastavni proces, izradu studija slučaja i davanje financijske potpore budućim studentima.
Svi studenti imaju priliku dobiti stipendiju, a za sve postoji garancija mentorske prakse u najboljim europskim kampovima ili prakse u kamping industriji koja praktički jamči budući posao! U ovom trenutku stipendije nudi smaragdni partner CHARTAGO tri godine zaredom, a zlatna partnerstva potpisana su sa ADAC, ANWB, kamping grupom VACANCE COL CUORE i ACSI. Mnogo više tvrtki podržava ovaj projekt kroz razmjenu znanja, gostujuća predavanja, studijske posjete ili PR podršku. S ponosom objavljujemo da je naš zlatni partner također Camping Business.
Svi studenti koji su zainteresirani za financijsku potporu trebaju poslati motivacijsko pismo na scholarships©buas.nl i navesti ime Master SOHM u zahtjevu.
Studiranje na tri lokacije u Europi
Studenti pohađaju predavanja na Sveučilištu primijenjenih znanosti Breda u Nizozemskoj. Breda je lijep i živahan gradić na jugu Nizozemske koji nudi moderne metode podučavanja, ali i mnoge aktivnosti za učenike.
U drugom semestru studenti će se preseliti na Sveučilište u Rijeci u Hrvatskoj na Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Kvarner i uža Istra dvije su turistički najrazvijenije regije u Hrvatskoj s jakim hotelskim i vanjskim smještajnim strukturama. Rijeka kao veliki grad u blizini austrougarskog ljetovališta Opatije nudi studentima najbolje moguće okruženje za život, osjećaj i učenje o turizmu i ugostiteljstvu na otvorenom. Nadalje, radit će na kamping resortima u Hrvatskoj na održivim poslovnim izazovima u području dizajna parkova, uključivanja dionika, upravljanja ljudskim resursima, konceptualnog dizajna i strateškog upravljanja. Nakon drugog semestra koji završava prije ljeta studenti još uvijek mogu pronaći ljetni posao.
U drugoj godini, u trećem semestru, studenti se sele na Sveučilište u Gironi (Španjolska) i produbljuju svoje akademske i poslovne vještine upravljanja. Povijesni grad Girona nije samo najzanimljiviji grad za studiranje i život u njemu, već je i blizu nekih od najboljih europskih kampova na katalonskoj obali.
U posljednjem semestru, osim pisanja odabranog diplomskog rada, studenti će raditi kao pripravnici i razvijati projekt terenskog istraživanja u ključnoj turističkoj regiji na otvorenom u Europi. Mentorska shema omogućit će im produbljivanje praktičnih vještina i znanja.
Ishodi učenja
Studijski program združenog stručnog diplomskog studija usmjeren je na postizanje generičkih kvalifikacija na razini EQF-a 7. U tom okviru izlazne kvalifikacije diplomanata stručnog studija podrazumijevaju:
- Sposobnost primjene stečenih stručnih studijskih znanja i vještina koji se realiziraju kroz profesionalni razvoj, sposobnost učenja i pokazivanja etičkog i moralnog ponašanja,
- Istraživačke sposobnosti u funkciji razvoja branše i praktičnog djelovanja koje rezultira mogućnošću ostvarivanja pozitivnih promjena u svom okruženju,
- Sposobnost djelovanja iz šire perspektive struke, a uz suradnju s multidisciplinarnom mrežom profesionalaca kao preduvjet da se postane uspješan profesionalac u struci,
- Sposobnost utjecaja na promjene u svojoj struci u rješavanju složenih i primijenjenih izazova u praksi koji će dati snažan poticaj razvoju struke.
Iz provedenih analiza i istraživanja kroz projekt CAMPMASTER, definirano je 16 ishoda učenja za združeni stručni diplomski studij Master od Sustainable Outdoor Hospitality Management. Oni su podijeljeni u sljedeće četiri skupine ishoda učenja: znanje i razumijevanje, intelektualne vještine, praktične vještine i prenosive vještine.
A. Znanje i razumijevanje
Student će moći pokazati:
1. napredno poznavanje i razumijevanje turističkog fenomena, te političkog, društvenog, ekonomskog i tehnološkog konteksta koji utječe na turizam i njegovu budućnost,
2. pro aktivno, istraživački informirano i promišljeno pristupanje pitanjima upravljanja outdoor ugostiteljstvom,
3. sveobuhvatnu integraciju teorija u složenim praktičnim situacijama,
4. poznavanje i razumijevanje dionika, organizacija i načina na koji se upravlja njihovim poslovnim funkcijama i procesima u outdoor ugostiteljstvu.
B. Intelektualne vještine
Student će moći pokazati:
1. kritički procijeniti aspekte i implikacije međunarodnog turističkog okruženja,
2. integrirati i sintetizirati dokaze iz niza izvora kako bi podržali nalaze, predložena rješenja i predložene intervencije,
3. uspješno istražiti međunarodne i interkulturalne kontekste destinacije i njezinih aktera te primijeniti to znanje u strategije upravljanja turizmom,
4. odgovoriti na strateška pitanja donošenjem odluka u složenim i nepredvidivim situacijama.
C. Praktične vještine
Student će moći:
1. pokazati povjerenje i kompetencije u korištenju informacijskih tehnologija, uključujući učinkovit rad u online okruženju,
2. provoditi istraživanje o pitanjima turizma, bilo pojedinačno ili kao dio tima,
3. koristiti odgovarajuće vještine za učinkovitu komunikaciju u akademskim i profesionalnim situacijama,
4. pripremiti i prezentirati akademska i stručna izvješća.
D. Prenosive vještine
Student će moći:
1. pokazati samo usmjeravanje i originalnost u procjeni i rješavanju problema formuliranjem, provedbom i revizijom osobnih istraživačkih planova,
2. razvijati i jačati stavove i vještine za cjeloživotno učenje u promjenjivim i složenim okruženjima,
3. primijeniti niz interpersonalnih vještina uključujući učinkovito slušanje, pregovaranje, uvjeravanje i prezentaciju pokazujući otvorenost i osjetljivost na različitosti u smislu kultura i okruženja drugih ljudi,
4. upravljati vlastitom motivacijom, zadacima i ambicijama na poduzetnički, inovativan i profesionalno primjeren način.
Osim specifičnih kompetencija, studenti će razviti sposobnost kreativnog mišljenja u rješavanju složenih problema u području poslovne ekonomije, vrednovanja visokospecijaliziranih znanja u području menadžmenta, turizma i ugostiteljstva koja mogu biti temelj za originalno razmišljanje, upravljanja složenom komunikacijom i procesom suradnje u različitim društvenim skupinama u nepredvidivim socijalnim situacijama, donošenja odluka u uvjetima nesigurnosti, preuzimanja osobne i timske odgovornosti za strateško odlučivanje i izvršenje zadataka u nepredvidivim okolnostima te sposobnost preuzimanja etičke i društvene odgovornosti tijekom izvršenja zadataka.
Nastavni plan
PRVA GODINA
STRUČNI DIPLOMSKI STUDIJ
2023./2024.
I. SEMESTAR
Lokacija održavanja – SVEUČILIŠTE PRIMIJENJENIH ZNANOSTI BREDA, NIZOZEMSKA | ||||||
R.br. | NASTAVNIK | PREDMET | PREDAVANJA | VJEŽBE | SEMINARI | ECTS |
1. | dr. sc. Erdinc Cakmak, izvanredni profesor | Suvremeni marketing, kontekst i trendovi | 30 | 0 | 30 | 6 |
2. | dr. sc. Ray Boland, doktor znanosti, izvanredni profesor dr. sc. Rami Isaac, izvanredni profesor | Menadžment dionika u destinaciji | 30 | 0 | 30 | 6 |
3. | dr. sc. Jeroen Klijs, redoviti profesor dr. sc. Jos van der Sterren, izvanredni profesor | Razvoj, financije i organizacija destinacije | 30 | 0 | 30 | 6 |
4. | dr. sc. Celiane Camargo – Borges, izvanredna profesorica | Timski rad i kreativno vodstvo | 15 | 0 | 15 | 2 |
5. | dr. sc. Erdinc Cakmak, izvanredni profesor | Međukulturalni studij | 30 | 0 | 10 | 4 |
6. | dr. sc. Harald Buijtendijk, izvanredni profesor | Metode kvalitativnog istraživanja | 30 | 0 | 30 | 6 |
II. SEMESTAR
Lokacija održavanja – FAKULTET ZA MENADŽMENT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU, HRVATSKA | ||||||
R.br. | NASTAVNIK | PREDMET | PREDAVANJA | VJEŽBE | SEMINARI | ECTS |
1. | dr. sc. Sandra Janković, redovita profesorica | Financijsko izvješćivanje | 15 | 0 | 15 | 3 |
2. | dr. sc. Ana Vrtodušić Hrgović, izvanredna profesorica dr. sc. Marinela Krstinić Nižić, redovita profesorica | Menadžment održivog razvoja u outdoor ugostiteljstvu | 30 | 0 | 45 | 9 |
3. | dr. sc. Marina Laškarin Ažić, docentica | Menadžment odnosa s gostima i prodaja | 30 | 0 | 30 | 6 |
4. | dr. sc. Josipa Cvelić-Bonifačić, docentica | Menadžment i operacije u outdoor ugostiteljstvu | 30 | 0 | 45 | 9 |
5. | dr. sc. Josipa Cvelić-Bonifačić, docentica | Inovacija u outdoor ugostiteljstvu | 15 | 0 | 15 | 3 |
Syllabusi kolegija
1.1. Suvremeni marketing, kontekst i trendovi – Syllabus
1.2. Menadžment dionika u destinaciji – Syllabus
1.3. Razvoj, financije i organizacija destinacije – Syllabus
1.4. Timski rad i kreativno vodstvo – Syllabus
1.5. Međukulturalni studij – Syllabus
1.6. Metode kvalitativnog istraživanja – Syllabus
2.1. Financijsko izvješćicanje – Syllabus
2.2. Menadžment održivog razvoja u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus
2.3. Menadžment odnosa s gostima u prodaja – Syllabus
2.4. Menadžment i operacije u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus
2.5. Inovacije u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus