Predavanje + radionica
Trajanje od 10.00 do 12.00 sati
Ključne teze
1. Emocionalna inteligencija (EI) ključna je za uspjeh u turističkoj industriji
• EI omogućuje zaposlenima da bolje razumeju potrebe gostiju i pruže visok nivo usluge.
• Visoka EI doprinosi rješavanju konflikata, poboljšanju komunikacije i povećanju lojalnosti gostiju.
2. “Magija pulsa” simbolizuje emocionalnu dinamiku u turizmu
• Puls organizacije u turizmu ovisna je o odnosu zaposlenih i interakcije sa gostima.
• Kada su zaposleni emocionalno inteligentni, turizam postaje iskustveni sektor u kojem su emocije gostiju u centru pažnje.
3. Organizacijska harmonija u turizmu zavisi od razvijene emocionalne inteligencije
• Harmonija u radnom okruženju omogućava timsku sinergiju i pružanje vrhunske usluge.
• Stres u turizmu je visok, a EI pomaže zaposlenima da se lakše nose s pritiskom i zahtjevima gostiju.
4. Komponente emocionalne inteligencije važne su za turističke menadžere i osoblje
• Samosvjest – prepoznavanje emocija u komunikaciji sa gostima.
• Samoregulacija – kontrola emocionalnih reakcija u stresnim situacijama.
• Motivacija – entuzijazam i strast prema ugostiteljstvu i turizmu.
• Empatija – razumijevanje potreba gostiju različitih kultura.
• Društvene vještine – profesionalna i topla komunikacija sa gostima i kolegama.
5. Liderstvo sa emocionalnom inteligencijom u turizmu donosi dugoročne koristi
• Menadžeri sa razvijenom EI bolje motiviraju osoblje i smanjuju fluktuaciju radne snage.
• Atipične i inovativne savremene modele liderstva u turizmu, koji reflektiraju aktualne trendove i promene u industriji: Pulsno liderstvo (Pulse Leadership), Holističko liderstvo (Holistic Leadership), Nevidljivo liderstvo (Invisible Leadership), Emotivno liderstvo (Emotive Leadership), Algoritamsko liderstvo (Algorithmic Leadership), Nomadsko liderstvo (Nomadic Leadership), Empatično liderstvo.
6.Klasifikaciju empatije zasnovanu na Empathy Quotient (EQ) prema nivou empatije , Simon Baron-Cohen, Sveučilišta u Cambridge
- Tipovi zaposlenika i lideri prema stupnju empatije u organizacijskomposlovanju
- Manipulativna empatija na poslu
7. Organizacijska harmonija kao temelj uspješnog turizma
• Uspješan turizam zavisi od skladnih odnosa među zaposlenima i zadovoljnih gostiju.
• Pozitivna organizacijska kultura u hotelima, restoranima i turističkim agencijama povećava reputaciju i konkurentnost.
8. Razvoj emocionalne inteligencije u turizmu donosi dugoročne prednosti
• Treninzi za razvoj EI poboljšavaju kvalitetu usluga i iskustvo gosta.
• Organizacije koje ulažu u emocionalnu inteligenciju imaju zadovoljnije goste i bolje poslovne rezultate.