Poslovne komunikacije : teorija i praksa / Kenan Spaho

Knjiga obrađuje poslovno komuniciranje u oblasti javnoga života:
– Komuniciranje u poslovnom svijetu
– Komuniciranje u nevladinom sektoru
– Komuniciranje u sindikatu.
Osnove tehnologije životnih namirnica / Nataša Kilibarda

Udžbenik „Osnove tehnologije životnih namirnica“ nastao je kao odgovor na uočene okolnosti i konkretne zahtjeve obrazovne prakse usmjerene na osposobljavanje kadrova za rad u području ugostiteljstva i s njime povezanim profesionalnim djelatnostima.

Ova knjiga istražuje životnu kulturu generacije rođene 1980-ih godina, poznate kao Generacija Y ili Milenijalci. Ta se skupina ljudi po svojim stavovima, jeziku, simbolici, vrijednostima i načinu razmišljanja znatno razlikuje od prethodnih generacija. Milenijalci su samostalni, razmišljaju na inovativan način, pokazuju poduzetnički duh i više cijene prilike za osobni razvoj nego sigurnost i financijsku stabilnost. Autori ističu kako je, da bi se iskoristio njihov kreativni potencijal, potrebno preispitati i prilagoditi međugeneracijske odnose te promijeniti dosadašnje poslovne strategije u poduzetništvu.
Kultura : menadžment, animacija, marketing / Milena Dragićević Šešić, Branimir Stojković

Jedan od ciljeva ove knjige jest da, povezujući ono što je vidljivo u javnosti sa zbivanjima u pozadini, pokaže kako kultura djeluje kao cjelovit nacionalni i međunarodni sustav. Knjiga služi kao vodič kroz kulturne institucije, objašnjava njihove složene strukture, tehnologije i metode rada, ali i pruža uvid u njihovu međusobnu suradnju.