Studijski programi na FMTU
Postupak prijave i upisa
- Prijava na diplomske studije putem elektroničke adrese: prijavads@fthm.hr
- Forimiranje liste prioriteta studijskih programam FMTU putem obrasca
- Objava konačne rang liste
- Upis na studijski program – upisi na FMTU obavljaju se online
Važni datumi
Prijave kandidata
od 16. rujna 2024. od 15:00 h do 20. rujna 2024. do 13:00 h
na email: prijavads@fthm.hr
Rang lista uspješnosti kandidata
23. 9. 2024. – poslije 16:00 h
Upisi studenata
Nakon objave konačne rang-liste, kandidati koji ostvare pravo upisa u svoj će pretinac e-pošte na dan upisa dobiti link za dostavu upisne dokumentacije i upute za upis. Obavezno provjerite svoju mapu Neželjena pošta!
On-line upisi održat će se 24. 9. 2024. od 9:00 do 25. 9. 2024. do 12:00 sati
putem web aplikacije: Upisi u I. godinu (link će biti dostupan u danima upisa)
Kandidat koji ne pristupi upisima u navedenim terminima gubi pravo upisa na studijski program.
VAŽNO!
Svu upisnu dokumentaciju potrebno je prije upisa pripremiti i ispuniti a u slučaju nepotpune ili neispravne dokumentacije od pristupnika će se putem aplikacije zatražiti ispravka ili dopuna iste.
Izborni predmeti biraju se putem aplikacije za upis.
Uvjeti upisa
- Odluka o uvjetima upisa na sveučilišne diplomske studije na FMTU
- Natječaj Sveučilišta u Rijeci za upis u I. godinu diplomskih studija 2024./2025. akademskoj godini
- Odluka o upisnim kvotama u 2024./2025. akademskoj godini
Pravo prijave na natječaj za upis na sveučilišni diplomski studij imaju hrvatski državljani ili strani državljani koji su završili sveučilišni prijediplomski studij s 240 ECTS bodova iz područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomije kao i osobe koje su završile Program za stjecanje nedostajućih znanja, vještina i kompetencija za upis na sveučilišni diplomski studij (Razlikovni program) na FMTU.
Osobe koje su završile sveučilišni prijediplomski studij u inozemstvu mogu se prijaviti na natječaj pod uvjetom da je prethodno obavljeno priznavanje inozemne visokoškolske kvalifikacije prema važećoj regulativi.
Prijava za razredbeni
Prijave kandidata
od 16. rujna 2024. od 15:00 h do 20. rujna 2024. do 13:00 h
na email: prijavads@fthm.hr
Dokumentacija za prijavu
dostavlja se putem elektroničke adrese: prijavads@fthm.hr
Razredbeni postupak
Za svaki pojedini studij kreira se rang-lista temeljena na težinskom prosjeku ocjena kandidata postignutom na završenom odgovarajućem studiju.
Razredbeni prag određen je upisnom kvotom studija.
Na sveučilišne diplomske studije ne može se upisati kandidat sa stručnog studija.
Rang lista uspješnosti pristupnika
Rang-lista uspješnosti pristupnika na sveučilišnom diplomskom studiju:
Studenti u redovitom statusu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Marketing u turizmu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Menadžment u turizmu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Menadžment u hotelijerstvu
Studenti u izvanrednom statusu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Marketing u turizmu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Menadžment u turizmu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Menadžment u hotelijerstvu
- Rang lista – sveučilišni diplomski studij – Održivi razvoj turizma – online
Budući da potvrda o upisu u Upisnik studijskih programa do 23. 9. 2024. nije zaprimljena, studenti prijavljeni na sveučilišni diplomski studij Menadžment u turizmu u studijskom centru Zabok na konačnoj rang listi raspoređeni su na sljedeći slobodni studijski program sukladno iskazanom interesu na obrascu prijave.
Kandidati koji su ostvarili pravo upisa u svoj pretinac e-pošte (osobni email) će na dan upisa
(24. 9. 2024. od 8:00 h) dobiti link za dostavu upisne dokumentacije i upute za upis.
Obavezno provjerite svoju mapu Neželjena pošta!
Napomene
- Participacija redovitih studenta koji će u akad. god. 2024./2025. po prvi puta upisati I. godinu sveučilišnog diplomskog studija na sastavnicama Sveučilišta u Rijeci podmiruje se u cijelosti iz sredstava Državnog proračuna Republike Hrvatske.
- Studenti strani državljani (ako međudržavnim ugovorom nije drukčije utvrđeno) koji će studirati u redovitom i izvanrednom statusu, plaćaju participaciju u troškovima studija (školarinu) u iznosu od 2.190,00 € i troškove upisa u iznosu od 55,50 €.
- Studenti u izvanrednom statusu (HR / EU državljani) plaćaju puni iznos participacije u troškovima studija – 730,00 €
Plaćanje školarine i upisnine može se obaviti online putem FTHM platforme za plaćanje školarina. Plaćanje je u potpunosti online, a omogućena su plaćanja jednokratno ili do 6 obroka. Podržane su sljedeće platne kartice: VISA, MAESTRO, MASTERCARD I DINERS CLUB INTERNATIONAL.
Dokumentacija
Dokumentacija za prijavu
dostavlja se putem elektroničke adrese: prijavads@fthm.hr
- Obrazac: Prijava za upis kandidata na sveučilišni diplomski studij
- Kandidati koji su prijediplomski studij završili na FMTU dostavljaju:
- svjedodžbu / diplomu o završenom prijediplomskom studiju (potvrdu ukoliko kandidatu još nije izdana diploma)
- dopunsku ispravu o studiju (prijepis ocjena ukoliko kandidatu još nije izdana dopunska isprava o studiju)
- potvrdu o završenom Razlikovnom programu na FMTU i izvadak ocjena
- Kandidati koji su prijediplomski studij završili na drugom visokom učilištu dostavljaju:
- svjedodžbu / diplomu o završenom prijediplomskom studiju (potvrdu ukoliko kandidatu još nije izdana diploma)
- dopunsku ispravu o studiju (prijepis ocjena ukoliko kandidatu još nije izdana dopunska isprava o studiju)
- Domovnica – priznaje se domovnica e-domovnica iz sustava e – Građani
- Izvod iz matice knjige rođenih – priznaje se izvadak iz MR generiran iz sustava e – Građani
- Dokument iz kojeg je vidljiv OIB kandidata
- Kandidati koji su prijediplomski studij završili na visokom učilištu u inozemstvu dužni su provesti postupak priznavanja inozemne visokoškolske kvalifikacije. Postupak priznavanja inozemne visokoškolske kvalifikacije u svrhu prijave za upis na diplomske studije Sveučilišta u Rijeci i njegovih sastavnica provodi Sveučilište u Rijeci – Ured za akademsko priznavanje, Trg braće Mažuranića 10, 51000 Rijeka, e-mail: recognition@uniri.hr.
Zahtjev se podnosi na propisanom obrascu dostupnom na ovoj poveznici odabirom opcije „Dokumenti” / “Obrazac za akademsko priznavanje“.
Rješenje o priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije za potrebe upisa na diplomski studij kandidat dostavlja Fakultetu.
Pravo izravnog upisa imaju kadodati koji upisuju studij u redovitom ili izvanrednom statusu kako slijedi*:
1. hrvatski branitelji iz Domovinskog rata
2. hrvatski ratni vojni invalidi (HRVI) iz Domovinskog rata
3. djeca smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih branitelja iz Domovinskog rata
4. djeca 100 %-tnih hrvatskih ratnih vojnih invalida (HRVI) iz Domovinskog rata I. skupine
5. djeca osoba poginulih, umrlih ili nestalih pod okolnostima iz čl. 6., 7. i 8. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), u daljnjem tekstu: “Zakona“
6. djeca civilnih invalida rata čije je oštećenje organizma nastalo pod okolnostima iz čl. 8. Zakona
7. djeca mirnodopskih vojnih i civilnih invalida rata I. skupine sa 100 %-tnim oštećenjem organizma nastalom pod okolnostima iz čl. 6., 7. i 8. “Zakona“
8. kandidati sa 60 %-tnim i većim tjelesnim oštećenjem
9. kandidati s 2. do 4. stupnjem težine invaliditeta sukladno “Listi težine i vrste invaliditeta –oštećenja funkcionalnih sposobnosti”, s invaliditetom čija se oštećenja nalaze na “Listi oštećenja organizma – Listi 1”.
*Kandidati dokazuju pripadnost navedenim kategorijama prilaganjem odgovarajućih potvrda/rješenja nadležnih tijela. Pripadnost određenim kategorijama dokazuje se kako slijedi:
– Hrvatski branitelji iz Domovinskoga rata i hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskoga rata status dokazuju potvrdom mjerodavnog ureda za obranu u RH, izdanom nakon 1. siječnja 2005. g. (prema mjestu prebivališta podnositelja zahtjeva.
– Djeca smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih branitelja koji se još uvijek nalaze u evidenciji nestalih hrvatskih branitelja, te djeca 100-postotnih HRVI Domovinskoga rata prve skupine status dokazuju potvrdom mjerodavnog ureda državne uprave u jedinici područne
(regionalne) samouprave.
– Kandidati iz točaka 5., 6. i 7. svoj status dokazuju potvrdom nadležnog ureda državne uprave u županiji, odnosno nadležnoga upravnog tijela grada.
– Kandidati sa 60-postotnim i više tjelesnog oštećenja (invaliditetom) svoj status dokazuju rješenjem o postotku tjelesnog i osjetilnog oštećenja koje je izdala nadležna ustanova za mirovinsko osiguranje (Rješenje Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje).
Dokumentacija za upis – Studenti u redovitom statusu
- Vlastita fotografija u boji i preslika vlastoručnog potpisa
- Preslika osobne iskaznice (prednja strana i zadnja strana)
- Potvrda o prebivalištu izdana od MUP-a (za studente čije je prebivališta izvan Rijeke i okolice)
- Potvrda o uplati školarine za studente koji mijenjaju studij ili se upisuju u statusu «stranac».
- Potvrda o uplati troškova upisa u iznosu od 55,50 € (iznos ne obuhvaća osiguranje studenta).
- Strani državljani kod upisa moraju priložiti uvjerenje o osobnom identifikacijskom broju (OIB) za strance koje izdaje Ministarstvo financija, Porezna uprava – Područni ured Rijeka, Ispostava Rijeka (Riva 10, Rijeka).
- Ispisnica / potvrda prethodnog učilišta o studentskom statusu – kandidati koji su već studirali ili studiraju na nekom od visokih učilišta u RH u statusu redovitog studenta dostavljaju Ispisnicu a studenti koji studiraju ili su studirali u izvanrednom statusu dostavljaju potvrdu o studentskom statusu na prethodnom učilištu
- Sveučilišni sportski obrazac
- Rodni list odnosno izvadak iz matične knjige rođenih (priznaju se elektronički zapisi izdani putem sustava e-Građani (dostavljaju kandidati koji su prijediplomski studij završili na drugom visokom učilištu)
- Domovnica – priznaje se e-domovnica iz sustava e – Građani (dostavljaju kandidati koji su prijediplomski studij završili na drugom visokom učilištu)
Podaci za uplatu
Nakon isteka predviđenog vremena za upis dokumentacija se više neće zaprimati i smatrat će se da je kandidat odustao od studija.
Napomena – Izborni predmeti biraju se unutar utvrđenih kvota po predmetima!
Student odabire izborne predmete na način da prema osobnom izboru u digitalnoj aplikaciji upisuje broj 1 uz prioritetni predmet, a nakon toga odgovarajuće brojeve i uz ostale predmete prema izboru. Nakon popunjavanja kvote izabranog izbornog predmeta studentu će se upisati sljedeći izborni kolegij prema prioritetima (2., 3. ….) do popunjavanja upisne kvote.
Izborni predmeti dodjeljivat će se prema ostvarenim bodovima i mjestu na zajedničkoj rang listi svih studija do popunjavanja kvote po predmetu.
Izborni predmeti izvodit će se ako se prijavi minimalno 10 studenata. Ukoliko na izbornom kolegiju prijavi manji broj studenata od 10, kolegij se neće izvoditi u narednoj godini a studenti će naknadno biti raspoređeni na novi izborni predmet sukladno iskazanom interesu na obrascu za odabir izbornih kolegija.
Dokumentacija za upis – Studenti u izvanrednom statusu
- Vlastita fotografija u boji i preslika vlastoručnog potpisa
- Preslika osobne iskaznice (prednja strana i zadnja strana)
- Potvrda o uplati školarine – 730,00 € (HR/EU) / 2.190,00 € (strani državljani)
- Potvrda o uplati troškova upisa – 55,50 € – iznos ne obuhvaća osiguranje studenta
- Sveučilišni sportski obrazac
- Rodni list odnosno izvadak iz matične knjige rođenih (priznaju se elektronički zapisi izdani putem sustava e-Građani (dostavljaju kandidati koji su prijediplomski studij završili na drugom visokom učilištu)
- Domovnica – priznaje se e-domovnica iz sustava e – Građani (dostavljaju kandidati koji su prijediplomski studij završili na drugom visokom učilištu)
Podaci za uplatu
Nakon isteka predviđenog vremena za upis dokumentacija se više neće zaprimati i smatrat će se da je kandidat odustao od studija.
Napomena – Izborni predmeti biraju se unutar utvrđenih kvota po predmetima!
Student odabire izborne predmete na način da prema osobnom izboru u digitalnoj aplikaciji upisuje broj 1 uz prioritetni predmet, a nakon toga odgovarajuće brojeve i uz ostale predmete prema izboru. Nakon popunjavanja kvote izabranog izbornog predmeta studentu će se upisati sljedeći izborni kolegij prema prioritetima (2., 3. ….) do popunjavanja upisne kvote.
Izborni predmeti dodjeljivat će se prema ostvarenim bodovima i mjestu na zajedničkoj rang listi svih studija do popunjavanja kvote po predmetu.
Izborni predmeti izvodit će se ako se prijavi minimalno 10 studenata. Ukoliko na izbornom kolegiju prijavi manji broj studenata od 10, kolegij se neće izvoditi u narednoj godini a studenti će naknadno biti raspoređeni na novi izborni predmet sukladno iskazanom interesu na obrascu za odabir izbornih kolegija.