Opatija
Voditeljica Ureda za studente
Denis Turalija, mag.oec.
Soba 5, prizemlje
tel: 051 294-200
e-mail: denist@fthm.hr
Ured za studente
Soba 6, prizemlje
E-mail: studentska@fthm.hr
Đorđe Glumac, prof.
tel: 051 294-201
e-mail: dglumac@fthm.hr
Katarina Delač, mag.oec.
tel: 051 294-203
e-mail: kdelac@fthm.hr
Mila Grivičić, bacc.oec.
tel: 051 294-204
e-mail: mila.grivicic@fthm.hr
Mirela Kosmić
tel: 051 294-205
e-mail: mirela.kosmic@fthm.hr
Ana Novković, mag. oec.
tel: 051 294-206
e-mail: ana.novkovic@fthm.hr
Radno vrijeme
Od ponedjeljka do petka 8:00 – 15:00;
Srijeda 8:00 – 17:00
Konzultacije Povjerenstva za nastavu
Ponedjeljak: 12:00 – 13:00 putem poveznice MS Teamsa
Zabok
Voditeljica Studijskog centra Zabok
izv. prof. dr. sc. Dubravka Vlašić
e-mail: dubravka.vlasic@fthm.hr
Konzultacije voditeljice SC Zabok: ponedjeljak: 12:00 – 13:00 (online) putem poveznice MS Teamsa
ili uz prethodni dogovor u terminima:
12. 10. 2024. onsite u SC Zabok
23. 11. 2024. onsite u SC Zabok
18. 01. 2025. onsite u SC Zabok
Kontakt
Prilaz dr. Franje Tuđmana 15, 49210 Zabok
telefon: 049 223-622
e-mail: zabok@fthm.hr
Radno vrijeme Ureda za studente
ponedjeljak 08:00 – 14:00;
utorak – petak 08:00 – 20:00
Studentske potvrde mogu se zatražiti na e-mail: studentska@fthm.hr te će im iste biti vraćene putem studentskog e-maila.
Sveučilišni prijediplomski studij
Stručni suradnici za studente
1. godina
Mila Grivičić, bacc.oec.
tel: 051 294-204
e-mail: mila.grivicic@fthm.hr
Mirela Kosmić
tel: 051 294-205
e-mail: kdelac@fthm.hr
2. godina
Mila Grivičić, univ. bacc. oec.
tel: 051 294-204
e-mail: mila.grivicic@fthm.hr
3. godina
Ana Novković, mag. oec.
tel: 051 294-206
e-mail: ana.novkovic@fthm.hr
4. godina
Katarina Delač, mag.oec.
tel: 051 294-203
e-mail: kdelac@fthm.hr
Sveučilišni diplomski studij
Stručni suradnici za studente
1. godina
Mila Grivičić, bacc. oec.
tel: 051 294-204
e-mail: mila.grivicic@fthm.hr
Često postavljena pitanja
1. Koje je radno vrijeme Ureda za studente sa studentima?
Radno vrijeme Ureda za studente za studente u Opatiji je svaki dan od 8:00 do 15:00 a srijedom od 8:00 do 17:00.
Radno vrijeme Ureda za studente u SC Zabok: ponedjeljak 08:00 – 14:00, od utorka do petka od 08:00 do 20:00
2. Koji je telefonski broj i e-mail Ureda za studente?
OPATIJA
+385 51 294 200; 201; 203; 204; 205; 206;
studentska@fthm.hr
ZABOK
+385 49 223 622
zabok@fthm.hr
3. Koje dokumente je potrebno dostaviti radi dobivanja potvrde o izjednačavanju stručnih naziva sa akademskim nazivima?
Osobe koje su akademski ili stručni naziv stekli završetkom sveučilišnog ili stručnog studija ustrojenog prema programima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (»Narodne novine«, br. 119/22.) mogu zatražiti uvjerenje o ujednačavanju stručnog ili akademskog naziva ili akademskog stupnja.
4. Koji je postupak izdavanja nove studentske iskaznice koja je izgubljena (ukradena, oštećena)?
Zahtjev za izdavanje studentske iskaznice student podnosi Uredu za studente. Pri podnošenju zahtjeva za izdavanje nove studentske iskaznice potrebno je uplatiti naknadu za izdavanje nove kartice u iznosu od 15,00 €.
Zahtjev za izdavanje nove studentske iskaznice
Podnošenjem zahtjeva student dobiva privremenu iskaznicu kojom ostvaruje prava na prehranu u razdoblju dok ne dobije novu iskaznicu. Po preuzimanju novonapravljene iskaznice, privremena iskaznica se vraća u Ured za studente.
5. Da li je potrebno za svaku upisanu višu godinu studija priložiti traženu dokumentaciju kojom se dodjeljuje određena razinu prava?
Za ostvarivanje razine prava potrebno je za svaku upisanu godinu studija priložiti matičnom Fakultetu traženu dokumentaciju (Potvrda o stalnom mjestu prebivališta iz MUP-a i fotokopija osobne iskaznice, Potvrda o SC-a o smještaju u domu, Potvrda Ministarstva rada i socijalne skrbi, Rješenje Hrvatskog olimpijskog odbora).
6. Kako se postupa sa studentskom iskaznicom nakon što student diplomira?
Stjecanjem diplome, odnosno polaganjem završnog ili diplomskog rada, Ured za studente to evidentira u bazu podataka a radi prestanka studentskih prava. Fakultet mora poništiti (npr. probušiti ili škarama oštetiti rub) iskaznice studenima koji su izgubili studentska prava diplomiranjem (ili na neki drugi način).
7. Kada može redoviti student zatražiti mirovanje studentskih obaveza?
Pravo na mirovanje obveza postoji:
- za vrijeme trudnoće
- do godine dana starosti djeteta
- za vrijeme dulje bolesti (bolničko liječenje)
- te u drugim opravdanim slučajevima tako dugo dok ove okolnosti postoje.
Vrijeme dok obveze miruju ne uračunava se u vrijeme studija.
Rješenje kojim je odobreno mirovanje proizvodi učinke od početka akademske godine za koju je zahtjev podnesen, a zahtjev se mora podnijeti u roku od 7 dana a najkasnije u roku od 30 dana od dana saznanja za okolnosti temeljem kojih se traži mirovanje odnosno u najkraćem mogućem roku.
Iznimno, mirovanje studijske godine može se po podnesenoj zamolbi i temeljem priložene dokumentacije, odobriti i u tijeku akademske godine.
8. Može li student promijeniti status i kada?
Redoviti student može samo jednom tijekom studija promijeniti status i prijeći iz statusa redovitog studenta u status izvanrednog studenta.
Student koji studira u izvanrednom statusu može na vlastiti zahtjev samo jednom tijekom studija prije početka akademske godine promijeniti status iz izvanrednom u redoviti uz ostvarene sljedeće uvjete:
– da je tijekom studija ostvario maksimalan broj ECTS bodova po studijskoj godini (bez ponavljanja predmeta)
– da je tijekom studija ostvario težinski prosjek ocjena 4,5 i više
– da za to postoje prostorne mogućnosti i nastavni kapaciteti Fakulteta.
Na sveučilišnom prijediplomskom i diplomskom studiju nije moguće promijeniti studij ili smjer.
Zahtjev za promjenu statusa podnosi se povjerenstvu za nastavu u pisanom obliku putem Ureda za studente u rokovima utvrđenim za upis.
9. Gdje i na koji način studenti mogu dobiti studentske potvrde?
Studentske potvrde mogu se zatražiti:
Aktivni studenti:
- preko sustava e-Građani:
e-Razmjena studentskih ocjena
e-Zapis o statusu studenta - putem Studomata – https://www.isvu.hr/studomat/hr/prijava
- na e-mail: studentska@fthm.hr te će im iste biti vraćene putem studentskog e-maila
Studenti koji su završili studij ili nemaju upisanu tekuću akademsku godinu:
Zamolba za izdavanje potvrde o studiranju
-
Obavijest o radnom vremenu tijekom kolovoza 2024.
Poštovane studentice i poštovani studenti, zbog kolektivnog godišnjeg odmora, Ured za studente će biti zatvoren u razdoblju od 29. 7. 2024. do 23. 8. 2024. godine. Sve upite možete uputiti do četvrtka, 25. 7. 2024. te će isti biti obrađeni i odgovoreni do 26. 7. 2024. godine. Od 26. 8. 2024. godine Ured za studente…
-
Radno vrijeme Ureda za studente za predstojeće blagdane
Drage studentice i studenti, Ured za studente će u petak, 22. prosinca 2023. raditi do 13:00 h, a tijekom predstojećih blagdana, od 27. prosinca 2023. do 5. siječnja 2024. godine, Ured će biti zatvoren.Od 8. siječnja 2024. nastavljamo s uobičajenim radnim vremenom.Ukoliko imate pitanja možete ih uputiti na email: studentska@fthm.hr Svim studentima i njihovim obiteljima želimo…
-
Osiguranje studenata od posljedica nesretnog slučaja 2023./2024.
Studentima se za akademsku godinu 2023./2024. nudi mogućnost sklapanja police osiguranja od posljedica nesretnog slučaja. Paket osiguranja za studente nudi se po cijeni od 3,98 €. Ukoliko ste zainteresirani za naznačeno osiguranje, molimo da najkasnije do 18. listopada 2023. godine ispunite zahtjev kojem možete pristupiti na sljedećoj poveznici: Zahtjev za sklapanja police osiguranja od posljedica nesretnog slučaja. Više o…
-
Početak nastave i Tjedan brucoša 2023-24
Poštovane studentice i studenti, dragi brucoši, dobrodošli na Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu! Početak izvođenja nastave u zimskom semestru za sve studente sveučilišnih prijediplomskih i sveučilišnih diplomskih studija počinje od 2. 10. 2023. prema objavljenom: rasporedu nastave za prijediplomske studije i rasporedu nastave za diplomske studije Tjedan brucoša na Fakultetu za menadžment u turizmu…
-
Obavijest o radnom vremenu tijekom kolovoza 2023.
Zbog kolektivnog godišnjeg odmora, Ured za studente će biti zatvoren u razdoblju od 31. 7. 2023. do 25. 8. 2023. godine. Od 28. 8. 2023. godine Ured za studente nastavlja raditi po uredovnom vremenu. Svim studentima želimo ugodan ostatak ljeta!
-
Studentske potvrde
Studentske potvrde mogu se zatražiti: preko sustava e-Građani: e-Razmjena studentskih ocjenae-Zapis o statusu studenta putem Studomata – https://www.isvu.hr/studomat/hr/prijava na e-mail: studentska@fthm.hr te će im iste biti vraćene putem studentskog e-maila