Ciljevi programa
Cilj programa usavršavanja za poslove hotelske domaćice je dodatnom edukacijom i usavršavanjem kadrova, osobito u uslužnim djelatnostima, doskočiti brzim promjenama koje se dešavaju na turističkom tržištu.
Program usavršavanja pružati će mogućnost stjecanja teorijskih i praktičnih vještina u segmentu menadžmenta hotelskog domaćinstva, organizacije poslovnih zadatak, tehnologija rada, komunikacije, korištenja suvremenih IT tehnologija u svakodnevnom poslovanju. Program će polaznicima omogućiti razvoj ključnih vještina kao što su rješavanje problema, inovativnost, kreativno i kritičko mišljenje, ali i generičkih vještina poput komuniciranja, prezentiranja, timskog rada i ostalih soft vještina.
Ishodi učenja, odnosno opće i specifične kompetencije, te vještine i znanja koje će polaznik steći završetkom programa
- Primijeniti poslovne politike menadžmenta hotelskog domaćinstva
- Organizirati radne procese i obveze sudionika nižeg i srednjeg menadžmenta u odjelu hotelskog domaćinstva
- Primijeniti načela suvremene organizacije rada u odjelu hotelskog domaćinstva
- Primijeniti postupke suvremenih tehnologija čišćenja u hotelskom domaćinstvu
- Planirati financijsko poslovanje hotelskog domaćinstva
- Identificirati suvremene trendove i standarde u hotelijerstvu, te oblikovati kvalitetnu uslugu u cilju potpunog zadovoljstva gosta
- Komunicirati na primjeren način s gostima, zaposlenicima, nadređenima i poslovnim partnerima
- Odabrati odgovarajuće tehnike upravljanja odnosa s gostima
- Primijeniti etička načela u poslovanju hotelskog domaćinstva
- Voditi kadrovsku politiku hotelskog domaćinstva
- Provoditi postupke rada na siguran i higijenski ispravan način
- Procijeniti zdravstvene rizike u hotelskom domaćinstvu
- Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u hotelskom domaćinstvu
- Koristiti terminologiju hotelskog domaćinstva na engleskom jeziku
Trajanje programa
150 sati – 1 semestar
Broj ECTS bodova
15 ECTS
Uvjeti upisa
Ciljne skupine polaznika
- Program je namijenjen svima koji žele postati visoko kvalificirana i obrazovana hotelska domaćica i onima koji žele nadograditi svoja znanja, vještine i kompetencije u poslovima hotelskoga domaćinstva, te na ovaj način ostvariti pravo upisa zanimanja hotelska domaćica u radnu knjižicu.
Uvjeti upisa na program
Za upis u e-radnu knjižicu i dobivanje uvjerenja o usavršavanju za poslove hotelske domaćice moraju biti izvršeni uvjeti:
- Završena srednja škola zanimanja turističko-hotelijerski komercijalist ili hotelijersko-turistički tehničar; ili
- Završena bilo koja srednja škola uz minimalno 1 godinu radnog iskustva na hotelskim poslovima: sobarice, nadzornice soba ili domaćice.
Termini upisa
Prijave na program su otvorene i mogu se izvršiti online putem google obrasca.
Potrebna dokumentacija
- Preslika identifikacijske isprave (osobna iskaznica ili putovnica)
- Preslika rodnog lista
- Preslika dokaza o završenom najvišem stupnju obrazovanja
- Preslika dokaza o minimalno 1 godini radnog iskustva na hotelskim poslovima: sobarice, nadzornice soba ili domaćice (u slučaju uvjeta o završenoj bilo kojoj četverogodišnjoj srednjoj školi)
Cjenik programa
Pogodnosti:
- 10 % hotelskim poduzećima članicama Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), članicama Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) te članicama Kamping udruženja Hrvatske (KUH)
- 15 % hotelskim poduzećima koji prijave više od pet polaznika na program za 5. i svakog sljedećeg polaznika
- 20 % za jednokratno plaćanje polaznicima koji troškove obrazovanja snose sami
- 15 % na obročno plaćanje (maksimalno tri rate) za polaznike koji troškove obrazovanja snose sami
- Ukoliko školarinu plaća poslodavac polaznika – školarina se plaća jednokratno, najkasnije s danom početka programa
* fiksni tečaj konverzije 1kn = 7,53450 €
Izvedbeni plan programa
Definirani termini izvedbe programa s okvirnim temama i predavačima te definiranim mjestom i vremenom izvođenja programa ili njegovih dijelova (uključujući termine provjere znanja ako su predviđene)
Termini izvedbe teorijskog dijela programa
- bit će pravovremeno objavljeni
- detaljnije informacije o programu te rasporedu predavanja, polaznici će dobiti putem maila
Termini izvedbe praktičnog dijela programa
- bit će pravovremeno objavljeni
Termini provjere znanja
- bit će pravovremeno objavljeni
Mjesto izvedbe programa
S obzirom na postojeću epidemiološku situaciju uzrokovanu pandemijom COVID-19, nastava na programu će se odvijati u skladu s hibridnim modelom nastave (online i onsite):
- Teorijski dio nastave – online putem platforme Microsoft Teams
- Praktični dio nastave – u hotelskom objektu s 5 *
Nastavne cjeline
- Menadžment i organizacija poslovanja hotelskog domaćinstva
- Standardi uređenja hotelskih soba i javnih prostora hotela
- Tehnologije čišćenja u hotelskom domaćinstvu
- Higijena i zaštita na radu u hotelskom domaćinstvu
- Upravljanje odnosima s gostima (CRM) i etika
- Automatizacija poslovanja u hotelskom domaćinstvu
- Engleski jezik u hotelskom domaćinstvu
Predavači
- doc. dr. sc. Ivana Ivančić
- Marina Srbljanin, bacc.oec.
- Anamarija Maletić, mag.oec.
- Jelena Berečić, mag.oec.
- Igor Mihić, bacc.oec.
- doc. dr. sc. Lovorka Bilajac
- doc. dr. sc. Marina Laškarin Ažić
- izv. prof. dr. sc. Ljubica Pilepić Stifanich
- dr. sc. Alenka Šuljić Petrc, predavač
Kontakt
doc. dr. sc. Ivana Ivančić
Primorska 46, p.p. 97, Naselje Ika, 51410 Opatija
Tel.: + 385 51 294 692
Mob: +385 91 509 2832
E-mail: ivanai@fthm.hr