-
Održan 1. sastanak fokus grupe u sklopu projekta HyPro4ST
U utorak, 18.4. 2023. na FMTU je održan prvi sastanak fokus grupe u sklopu EU projekta HyPro4ST – Hybrid Project Management Skills for Sustainable Tourism, financiranog iz programa Erasmus+. FMTU je dio konzorcija od 17 partnera iz 6 europskih zemalja, a projektni tim Fakulteta čine prof. dr. sc. Marko Perić (voditelj projekta), doc. dr. sc.…
-
Stručni posjet u Reykjavik (Island)
Upravljački odbor RCK Ugostiteljske škole Opatija u razdoblju od 26. -31.3.2023. bio je u stručnom posjetu Reykjaviku (Island). Cilj stručnog posjeta je jačanje suradnje i razmjene iskustava s drugim ustanovama za strukovno obrazovanje, kao i uspostavu kvalitetne stručne mreže domaćih i stranih partnera. Ovaj stručni posjet pružio je priliku za stvaranje dugoročnih veza i partnerstva,…
-
U Rimu održan završni sastanak partnera projekta InCompEdu
Dana, 10. ožujka 2023. godine održan je završni sastanak partnera projekta InCompEdu (Innovative Competences for Education) u Rimu. Susret je okupio predstvanike obrazovnih organizacija iz šest zemalja: Poljske, Italije, Finske, Hrvatske, Rumunjske i Slovenije. Cilj projekta InCompEdu bio je razviti interkulturalnu suradnju te ključne kompetencije nastavnika i učenika u cjeloživotnom učenju, kreativnosti, poduzetništvu. Zato su…
-
01.03.2023 Objavljena brošura “Technical Platform Booklet”
Na službenim stranicama projekta InCompEdu objavljena je brošura pod nazivom “Technical Platform Booklet. Software or tools used for online teaching activities and Delphi analysis on identified challenges and problems in online teaching”. IO2 deliverable 2 – Technical Platform Booklet. Software or tools used for online teaching activities and Delphi analysis on identified challenges and problems in online teaching.
-
Objavljen HyPro4St #1 Newsletter
-
Objavljena brošura “Teacher Stories. Inspiring good practices – a booklet of educator stories.”
Na službenim stranicama projekta InCompEdu objavljena je brošura pod nazivom “Teacher Stories. Inspiring good practices – a booklet of educator stories”. Predstavlja iskustva, stavove i metode rada 57 akademskih nastavnika u online nastavi. Dokument je rezultat proučavanja različitih metoda rada i nastave uslijed pandemije virusa COVID-19 kao i postignutih rezultata tijekom navedenog perioda. Istraživanja su provedena u partnerskim zemljama:…