Program usavršavanja za poslove hotelske prodaje “Menadžment hotelske prodaje” nastoji pripremiti polaznike za rješavanje budućih izazova hotelske industrije posebice u poslovanju nakon tržišnih promjena uzrokovanih pandemijom Covid-19 pružajući usavršavanje temeljeno na najnovijim trendovima u hotelijerstvu. Cilj programa je usavršavanje i stjecanje dodatnih specijalističkih znanja djelatnika u turizmu svih razina, a posebno iz područja prodaje, marketinga i recepcijskog poslovanja. Stručni program je posebno prilagođen za sve vrste hotelskih objekata kako odmorišnih tako i gradskih, a program se nudi svim osobama koji žele imati specijalizirano strukovno zvanje i napredovati u karijeri hotelske prodaje. Posebnost programa očituje se u praktičnoj interaktivnoj nastavi prilagođenoj potrebama polaznika te vježbama u kojima će uz brojne vodeće stručnjake iz prakse biti omogućena primjena stečenih znanja u svakodnevnom poslu.
Sadržaj programa Letak
- Sales Management i izrada prodajne strategije
- Kanali online distribucije i Channel Manageri
- PMS sustavi i Opera Workshop
- Revenue Management
- CRM
- Digitalni marketing
- Offline kanali marketinga i udruženo oglašavanje
- Digitalizacija i automatizacija recepcijskog poslovanja
- Zaštita podataka i imovine hotela – GDPR
- Suvremena poslovna komunikacija na stranim jezicima (njemački, talijanski, engleski)
Ishodi učenja, odnosno opće i specifične kompetencije, te vještine i znanja koje će polaznik steći završetkom programa
- Sistematizirati složene poslovne procese u individualnoj, grupnoj i alotmanskoj prodaji te recepcijskom poslovanju
- Valorizirati najnovije trendove u digitalnom poslovanju prodaje i marketinga
- Koristiti i primijeniti tehnike i alate hotelskih operativnih sustava i Channel Managera u hotelskoj prodaji te upotrijebiti alate automatizacije centralnog rezervacijskog sustava Opera PMS i softvera za upravljanje skupnim kanalom distribucije kapaciteta i cijena Phobs
- Koristiti alate uspješnosti poslovanja odjela prodaje kroz izbor ključnih rezultata poslovanja te sustave CRM-a, cross i up sellinga
- Upotrijebiti najnovije alate digitalnog marketinga putem Google oglašavanja, društvenih mreža i vlastite web stranice
- Primijeniti suvremene alate u realizaciji plana i budžeta prodaje i marketinga
- Razviti i unaprijediti poslovanje kroz sustav Revenue Managementa.
- Primijeniti automatizaciju poslovnih procesa u recepcijskom poslovanju
- Izraditi forecast i prognozirati buduće poslovanje prodaje
- Upotrijebiti pravilne načine poslovnog komuniciranja u B2B i B2C segmentu na engleskom, talijanskom ili njemačkom jeziku
- Definirati SOP – standardne procedure rada u hotelskoj prodaji, definirati radne procese, prava i obveze svih zaposlenika u nižem i srednjem menadžmentu.
- Poznavati sustav za zaštitu osobnih podataka (GDPR).
Trajanje programa
Program traje 150 sati.
Broj ECTS bodova
15 ECTS
Zašto odabrati program?
- Dobivanje potvrde i uvjerenja
- Upis u e-radnu knjižicu
- Networking i nove poslovne prilike
- Mogućnost besplatnog savjetovanja kroz individualne konzultacije
- Učenje vlastitim tempom
- Povezivanje sa stručnjacima iz hotelske industrije i razmjena ideja s kolegama
- Pridruživanje najvećoj alumni mreži u našoj hotelskoj industriji
Uvjeti upisa
Ciljne skupine polaznika
- Program je prvenstveno namijenjen osobama čiji je zadatak operativna odgovornost u poslovima prodaje, marketinga ili prijemnog odjela.
- Program je prilagođen polaznicima koji svoju karijeru žele unaprijediti ili započeti u hotelskoj prodaji te osobama koji kroz ovo obrazovanje žele steći potrebna znanja i vještine za unapređenje ili proširenje postojećeg poslovanja.
Uvjeti upisa na program
Za dobivanje potvrde o završetku programa s naznakom ostvarenih 15 ECTS bodova moraju biti izvršeni uvjeti:
- Završena bilo koja četverogodišnja srednja škola
Za upis u e-radnu knjižicu i dobivanje uvjerenja o usavršavanju za poslove hotelske prodaje moraju biti izvršeni uvjeti:
- Završena srednja škola u zanimanju hotelijersko-turistički tehničar ili turističko hotelijerski komercijalist ili
- Srednja trogodišnja ili četverogodišnja škola uz minimalno 2 godine radnog iskustva na poslovima u hotelijerstvu.
- Poznavanje jednog stranog jezika
Cijena programa
Cijena školarine obuhvaća teorijski dio nastave i vježbe te iznosi 950,00 €* (7.157,77 kn).
Plaćanje školarine vrši se na IBAN račun Fakulteta HR1323600001101496052 s pozivom na broj 2921187.
Popust u iznosu od 10% odobrava se slijedećim strukovnim udruženjima;
- Udruzi poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) i
- Nacionalnoj udruzi obiteljskih malih hotela (OMH).
Dodatni popusti omogućuju se kako slijedi;
- 5% hotelskim poduzećima kod prijave više od pet polaznika programa i svakog slijedećeg polaznika
- 20% za jednokratno plaćanje polaznicima koji troškove obrazovanja snose sami
- 15% na obročno plaćanje (maksimalno tri rate) za polaznike koji troškove obrazovanja snose sami
Napomena: po završetku prijava svi kandidati će dobiti Ugovor o obrazovanju na e-mail adresu.
* fiksni tečaj konverzije 1 kn = 7,53450 €
Termini upisa
- Prijava na program se vrši online putem Google obrasca
- Prijave su produžene do 10. ožujka 2024.
Potrebna dokumentacija
- Preslika identifikacijske isprave (osobna iskaznica ili putovnica)
- Preslika rodnoga lista
- Preslika dokaza o završenom najvišem stupnju obrazovanja
- Dokaz o radnom iskustvu
- Preslika dokumenta kojim se dokazuje poznavanje stranog jezika (Ustanova će prilikom upisa izvršiti provjeru stranog jezika ukoliko se ne priloži ovaj dokument)
Izvedbeni plan programa
Termini izvedbe programa
Program počinje u veljači 2024. godine i traje 4 tjedna.
Nastava je organizirana kombinirano, u online i onsite okruženju, a za polaznike koji nisu u mogućnosti pratiti nastavu prema predviđenom rasporedu omogućeno je praćenje jednog dijela nastave putem individualnih konzultacija.
Detaljni program i raspored bit će poslan svakom polazniku elektroničkim putem. Individualne konzultacije za propuštena predavanja moguće su uz prethodni dogovor.
Termini provjere znanja
- bit će pravovremeno objavljeni
Mjesto izvedbe programa
- Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Predavači
- Prodajne strategije i hotelski operativni sustav – izv. prof. dr. sc. Ljubica Pilepić Stifanich, dr. sc. Maja Šimunić, mr. sc. Vedran Zubović
Sadržaj kolegija: funkcionalnosti OPERA PMS sustava u prodaji, integrirana modularna programska rješenja, interpretacija izvještaja, digitalizacija prijemnog odjela (brza prijava – fast check in, privatni – private check in, online prijava, konverzacijski agent – chat bot), cross selling, upselling, analiza tržišnih trendova, analiza turoperatora i agencija, Phobs Channel Manager, online kanali prodaje i Internet turoperatori, alati praćenja popunjenosti, ključne prodajne točke, plasman cijena, contracting plan i distribucija hotelskih kapaciteta, izrada akcijskih planova prodaje u segmentu individualne, grupne, kongresne i alotmanske prodaje, sustavi izvještavanja, budžetiranje i forecasting. - Marketing kanali komunikacije i unapređenje odnosa s gostima – doc. dr. sc. Marina Laškarin Ažić, Nikola Špehar, dipl. oec.
Sadržaj kolegija: online marketing kanali komunikacije, operacionaliziranje kampanja na društvenim mrežama, Google oglašavanje, trendovi i alati u izradi web stranice, e-commerce i content marketing, offline kanali marketinga i PR. Tehnike i alati CRM-a pri upravljanju odnosima s gostima, mjerenje zadovoljstva gostiju, loyalty programi – program vjernosti, GDPR, kategorije zaštite privatnosti gostiju - Praćenje prihoda u hotelijerstvu (Revenue Management) – prof. dr. sc. Sandra Janković
Sadržaj kolegija: maksimiziranje prihoda u hotelsko-turističkim objektima sagledavajući sezonalnost poslovanja i potražnju kao i troškove različitih usluga, tržišnih segmenata i kanala prodaje, top line i bottom line mjere revenue managementa, benchmarking analiza, dinamično formiranje cijena u skladu s revenue managementom, instrumenti operativnog i strateškog upravljanja prihodima. - Strukovno nazivlje i komunikacija na stranom jeziku – dr. sc. Alenka Šuljić Petrc, izv. prof. dr. sc. Dolores Miškulin, Iva Barić, prof.
Sadržaj kolegija: poslovno dopisivanje i komunikacija u formi koja se najčešće koriste u poslovnom dopisivanju u hotelijerstvu, stručno nazivlje iz područja online poslovanja prodaje i digitalizacije prijemnog odjela, poslovna komunikacija u segmentu individualne, grupne, alotmanske i kongresne prodaje.
Kontakt
Voditelj programa: dr. sc. Vedran Zubović
Primorska 46, p.p. 97, Naselje Ika, 51410 Opatija
Tel.: +385 51 294 712
Mob.: 098215933
E-mail: vedran.zubovic@fthm.hr
Centar za cjeloživotno obrazovanje
Jasna Lasinger Silađev univ. mag. oec.
Primorska 46, p.p. 97, Naselje Ika, 51410 Opatija
Tel.: +385 51 294 202
Mob.: 0915938436
E-mail: jasnal@fthm.hr