Ponuda poslova



Tražimo studente za predstavljanje Hrvatske na inozemnim sajmovima!

Hrvatska turistička zajednica traži studente turizma te njemačkog, francuskog, talijanskog ili španjolskog jezika koji žele biti dio našeg tima na međunarodnim turističkim sajmovima.

Tvoje bi zadaće bile jednostavne, ali važne – na sajmu predstavljati Hrvatsku i njezinu turističku ponudu kroz pripremu štanda, briga o urednosti i prezentaciji štanda te komunikaciju s posjetiteljima i poslovnim partnerima.

Ako si komunikativan, voliš putovanja i dobru prezentaciju – ovo je prilika za tebe!

Što tražimo:

  • Odlično znanje jezika zemlje u kojoj se sajam održava
  • Široko znanje hrvatske turističke ponude – ne samo svoje regije, već i kampinga, nautike i drugih segmenata
  • Ljubaznost, pristupačnost i profesionalan nastup
  • Izgled i ponašanje u skladu s poslovnim okruženjem

Pošalji svoj CV i ispuni upitnik na linku: link za prijavu

Odabrane kandidate pozvat ćemo na razgovor. Prednost imaju kandidati koji govore više stranih jezika, prvenstveno njemački, francuski, španjolski i talijanski.

*(link će biti aktivan u razdoblju 1. – 15.9. )


Student u računovodstvu

Analitična si osoba koja je s brojkama “na ti” i znaš da te računovodstvo stvarno zanima? Pri kraju si studija i tražiš priliku da kroz plaćenu praksu ili studentski posao napraviš prve ozbiljne korake u struci? Ako su odgovori da, ovo bi mogla biti prava prilika za tebe!

Prijavi se


Student za B2B teleprodaju

Ako voliš pričati, znaš slušati i zanima te kako izgleda prodaja u stvarnom biznis svijetu – ovo je oglas za tebe.

Prijavi se


POZIV ZA OBAVLJANJE SEZONSKIH POSLOVA

Pozivaju se studenti za dostavu prijava za obavljanje sezonskih poslova radnog mjesta Turistički informator (sezonski poslovi) u Turističkom informativnom centru Turističke zajednice Grada Krka tijekom turističke sezone (srpanj – kolovoz ili srpanj – rujan 2025.) za sljedeće poslove:

– obavljanje poslova opće turističke informacijske službe (obavijesti osobnim kontaktom, telefonom, pisanim putem)

– vođenje korespondencije s gostima na prijazan i domaćinski način, a u cilju potpune pomoći gostu za traženu informaciju

– poznavanje rada u sustavu e-Visitor

– obavljanje i drugih poslove po potrebi te nalogu direktora ureda

Molimo zainteresirane studente da u prijavi naznače za koje se razdoblje prijavljuju (srpanj – kolovoz ili srpanj – rujan 2025.).

Prijave se dostavljaju na adresu:

Turistička zajednica grada Krka, Vela placa 1/1, 51500 Krk,

osobno, poštom ili e-mailom u roku od 8 (osam) dana od dana objave ovog poziva na mrežnim stranicama Turističke zajednice Grada Krka.

O rezultatima Poziva, odabrani kandidat bit će obaviješten u roku od 3 dana od dana održavanja razgovora.


Pomoćni radnik u nabavi i skladištu (m/ž)

Naziv poslodavca: HILTON RIJEKA COSTABELLA BEACH RESORT & SPA

Potreban broj studenata/ica: 1

Radno mjesto: pomoćni radnik u nabavi i skladištu

Način i kontakt za prijavu: putem maila costabella.recruitment@hilton.com



Ljeto, sunce, glazba… i ti za šankom (ali s druge strane)!

Tražimo studente za rad u beach baru u Kraljevici! Ako voliš ljude, voliš ljeto i želiš da ti posao miriši na more, ovo je tvoj znak. Iskustvo nije nužno, ali dobra vibra – obavezna!

Ljeto, ljudi i nova znanja te čekaju – pridruži nam se!

Brineš se gdje ćeš spavati? Ne brini – smještaj ti osiguravamo!

Prijave šaljite na hr@jadran-hoteli.hr

ZARADITE, UČITE I NAPREDUJTE – pridružite se timu Jadran hotela Rijeka danas!


Studentski posao/stručna praksa u turističkoj agenciji

Naručitelj (poslodavac) Wayoudo d.o.o., turistička agencija

O nama: ​Free Spirit Tours je turistička agencija sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirana za vođene ture i izlete diljem Hrvatske. Osnovana 2014. godine, agencija nudi širok spektar usluga, uključujući besplatne pješačke ture, tematske ture poput povijesnih i kulinarskih, te višednevne, custom-made aranžmane.

Naziv posla Administrator/ica u turističkoj agenciji

Adresa obavljanja posla Vlaška 78, 10 000 Zagreb

* Početak rada 1.5.2025.                                                           Očekivano trajanje posla: 1.10.2025.

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad) 6,50 EUR

Potreban broj izvođača (studenata/ica) 3

Trajanje prijava do 1.5.2025.

Opis posla Komunikacija s inozemnim gostima na engleskom i španjolskom jeziku, zaprimanje i obrada upita za turističke ture,  koordinacija bukinga, gostiju i turističkih vodiča, kreacija jednostavnih turističkih aranžmana i upoznavanje s procesima rada u turističkoj agenciji.

Zašto tražimo tebe?: Tražimo kandidate zainteresirane za sezonski studentski posao koji je ujedno i stručna praksa kroz koju se stječe vrijedno iskustvo rada u turističkoj industriji. Direktan kontakt s inozemnim gostima i upoznavanje sa svim procesima rada turističke agencije može biti izvrstan prvi korak za početak karijere u turizmu.

Ostale napomene i uvjeti: Tim administratora prema unaprijed dogovorenom rasporedu pokriva 7 dana u tjednu uključujući vikende i blagdane. Količina i tempo rada svakog pojedinog člana tima dogovara se ovisno o potrebi agencije i mogućnostima studenta, s tendencijom što većeg broja radnih sati i dana u tjednu.

Obavezna znanja: Engleski i španjolski jezik

Način i kontakt za prijavu studenata javiti se na info@freespirittours.eu ili ispuniti prijavu na linku


POMOĆNI RADNIK BANJIN  (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

POMOĆNI RADNIK BANJIN  (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Banjin odgovoran je za svakodnevno funkcioniranje bazenskog prostora, osiguravanje sigurnosti posjetilaca, održavanje higijene i tehničke ispravnosti bazena i njegove okoline. U zavisnosti od pozicije, može imati i zadatke asistiranja spasiocima, kontrole kvaliteta vode i komunikacije s gostima.

Glavni zadaci:

  • Održavanje čistoće bazena i okolnih prostora (svlačionice, tuševi, WC).
  • Priprema i postavljanje opreme za posjetioce (ležaljke, ručnika, rekviziti).
  • Pomoć posjetiocima i pružanje informacija.
  • Po potrebi, pomoć spasiocu pri osiguravanju sigurnosti na bazenu.
  • Prijavljivanje bilo kakvih tehničkih problema nadležnoj osobi.
  • Poštovanje pravila sigurnosti i sanitarnih standarda.

Uvjeti:

  • Sposobnost rada u timu.
  • Fizička spremnost.
  • Osnovno znanje o održavanju bazena (poželjno, ali nije obavezno – moguće obučavanje).
  • Komunikativnost i ljubaznost prema posjetiocima.
  • Spremnost za rad u smjenama i vikendom.

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
  • Mogućnost edukacije i napredovanja
  • Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


RECEPCIONAR III

A   UVJETI ZA OBAVLJANJE POSLOVA

  • znanje 2 strana jezika, engleski obavezno
  • iskustvo nije nužno

B   PROVJERA SPOSOBNOSTI

  • probni rad 60 dana

C   OPIS POSLOVA

–     doček, prijava i odjava gostiju u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

 –  naplata usluga i provjera valjanosti sredstava plaćanja, uzimanje osiguranja plaćanja usluge, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

  •    zaprimanje svih računa gosta koji je isti učinio u hotelu, a koji računi moraju biti potpisani od strane gosta te  pohranjivanje u pretinac,

–     pružanje svih potrebnih informacija gostu o hotelu i uslugama koje hotel pruža, nastojeći udovoljiti željama gostiju,

–     primanje, razvrstavanje i uručivanje pošte i poruka za goste i blagovremeno uručivanje telegrama gostima,

–    po završetku smjene pohrana smjenskog prometa i obračuna u noćni trezor u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

–    obavljanje mjenjačkih poslova na recepciji i vođenje potrebne evidencije u skladu s  urednom važećom i istaknutom tečajnom listom, te izdavanje gostu potvrde o obavljenim mjenjačkom poslu,

–    redovito evidentiranje svih zahtjeva, nedostataka i kvarova koje gost prijavi, te obavještavanje o istom nadređene osobe ili tehničke službe hotela,

–    briga o dokumentaciji gosta, ključevima sobe te drugim stvarima koje su mu povjerene,

–     na zahtjev gosta, osiguravanje pravovremenog buđenja i vođenje potrebne evidencije o tome,  

–    rad na telefonskoj centrali, te rukovanje uređajima telefonske centrale, u skladu s procedurama poslodavca te      pismenim i usmenim napucima,

–     osiguravanje mjesnih i zakazivanje međunarodnih i međugradskih telefonskih razgovora na zahtjev gostiju,

–     spajanje telefonskih razgovora za hotelske goste kao i za potrebe osoblja hotela u službene svrhe,

–     sastavljanje potrebnih izvješća po nalogu šefa recepcije ili njegovog zamjenika,

–     unos svih potrebnih informacija u knjigu evidencije,

–     točna i pravovremena dostava potrebnih evidencija nadležnim tijelima, u skladu s pozitivnim propisima,

     vršenje rezervacija na dane kada ne radi odjel rezervacija,

–     briga o ispravnosti kompjuterske opreme i sredstava za rad,

–     osim navedenih poslova obavljanje i onih poslova koji uobičajeno po prirodi posla i pravilima struke spadaju u  djelokrug radnog mjesta radnika, kao i drugih poslova prema potrebama poslodavca, koje mu u zadatak stavi nadređena osoba,

–     obavljanje poslova stručno i kvalitetno, prema procedurama poslodavca, pravilima struke te pisanim i usmenim napucima nadređenih osoba,

  • pridržavanje propisa s područja zaštite na radu, zaštite od požara, higijensko-tehničke zaštite i sl. te upotrebljavanje zaštitnih sredstava pri radu,
  • obavljanje posla u smjenama, a prema potrebi hotela.

Kontakt za prijavu:

M: +385 95 2000 019

E: antonija.saric@accor.com


SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Specijalist u prodaji zadužen je za identificiranje novih tržišta i poslovnih prilika, ugovaranje te izgradnju i održavanje odnosa s klijentima. Osigurava ispravno i pravodobno operativno provođenje posla s ciljem pravilnog pružanja ugovorenih usluga.

Odgovoran je za postizanje prodajnih ciljeva kroz proaktivnu prodaju (mail komunikacija, prodajni pozivi, putovanja/akvizicije, predstavljanja na sajmovima / poslovnim radionicama).

Glavni zadaci:

  • Izrada i realizacija mjesečnih aktivnosti planova prodaje
  • Obrađivanje upita i slanje ponuda za leisure segment prodaje
  • Planiranje i provedba prodajnih aktivnosti (Sales pozivi, putovanja – akvizicije i retencije novih tržišta i partnera, workshop-ovi, sajmovi…)
  • Kontinuirano razvijanje i održavanje portfelja partnera i razvoj novih potencijalnih partnera
  • Svakodnevna komunikacija s operativnim odjelima i hotelima s ciljem što kvalitetnijeg odrađivanja ugovorenih poslova
  • Ažuriranje stanja prodaje, izrada predračuna i kontrola naplate

Uvjeti:

  • Poznavanje jezika: engleski, njemački ili talijanski (u pismu i govornoj komunikaciji). Prednost: poznavanje 2 strana jezika
  • Visoka kompjuterska pismenost (MS Office: Word, Excel, aplikacije iz djelokruga), poželjno poznavanje rada u Operi
  • Poznavanje procesa rada agencija, tour operatora i hotelijera
  • Vještine: samostalnost u obavljanju poslova, smirenost u radu, izražene prezentacijske, pregovaračke i komunikacijske vještine, snalažljivost u rješavanju problema

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost dodatne edukacije i razvoja
  • Dinamično radno okruženje te izazovnu radnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Agent u rezervacijskom centru zadužen je za primanje i obradu rezervacija putem telefona, e-maila ili online sustava. Pruža gostima informacije o smještaju, cijenama, dostupnosti i posebnim ponudama, te osigurava točnu i pravovremenu potvrdu rezervacija. Također, rješava upite i posebne zahtjeve gostiju s ciljem pružanja vrhunske usluge i povećanja zadovoljstva korisnika.

Glavni zadaci:

  • Zaprimanje i obrada rezervacija telefonskim putem i putem e-maila
  • Savjetovanje i pružanje informacija o ponudama i smještajnim objektima
  • Prodaja smještajnih kapaciteta i aktivno pregovaranje.
  • Kreiranje personaliziranih ponuda za smještaj, bazirano na potrebama i željama gostiju te praćenje statusa ponuda
  • Uska suradnja unutar tima, ali i sa ostalim odjelima prodaje i hotelskim osobljem.

Uvjeti:

  • SSS ili VŠS, VSS (idealno ekonomskog ili hotelijersko-turističkog smjera)
  • Iznadprosječno poznavanje engleskog jezika, poželjno i talijanski/njemački
  • Visoka razina verbalne i pisane poslovne komunikacije
  • Izražajne prodajne vještine
  • Odlično poznavanje rada na računalu te MS Office paketa
  • Potrebno iskustvo rada u turizmu (hotelsko ili agencijsko poslovanje; idealno na recepciji, telefonskoj prodaji ili korisnička podrška)
  • Prednost imaju kandidati s poznavanjem hotelijerskih programa i aplikacija
  • Proaktivnost, komunikativnost, timski rad

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
  • Mogućnost edukacije i napredovanja
  • Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


Turistička agencija EOL TOURS D.O.O., Rijeka

Asistent u odjelu prodaje i rezervacija smještaja

Mjesto rada:  Rijeka

Period obavljanja posla: 14/04-30/05/2025

Datum početka rada: 14/04/2025

Radno vrijeme:  ponedjeljak – petak, 8-12h (4 sata dnevno)

Cijena redovitog sata: 6,90 € 

Putni trošak: Da                     

Tražene kompetencije studenata:     

  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Dobro razvijene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, fleksibilnost, brzina
  • Odlično poznavanje rada na računalu (MS office)
  • Zalaganje i motiviranost za realizaciju svakodnevnih zadataka
  • Želju za učenjem, razvijanjem vlastitih sposobnosti i stjecanjem novih vještina
  • Poželjno poznavanje hotelskog smještaja i tipologije jedinica

Način i kontakt za prijavu: booking@dancestar.org , poslati zamolbu i životopis


INTERHOME – ASISTENT U LOKALNOM SERVISNOM UREDU (student m/ž)

Naziv poslodavca:
HHD d.o.o. – Interhome

Adresa poslodavca:
Jurdani 99, 51213 Jurdani

O Interhome grupaciji:

Interhome, član HHD d.o.o., jedan je od vodećih europskih pružatelja usluga u turističkom najmu kuća i apartmana za odmor. S više od 55 godina iskustva i portfeljem od preko 40.000 smještajnih jedinica u 20 zemalja, Interhome kombinira švicarsku preciznost, stručnost i sveobuhvatnu podršku vlasnicima nekretnina i gostima. U Hrvatskoj poslujemo kroz mrežu lokalnih ureda (LSO), a naš tim čine profesionalni i motivirani djelatnici koji pružaju vrhunsku uslugu u turizmu. Biti dio Interhome tima znači imati priliku raditi s međunarodnim timom stručnjaka, učiti od najboljih u industriji i doprinositi stvaranju nezaboravnih iskustava za naše klijente diljem Europe.

Mjesto rada:

Centralni servisni ured Jurdani, lokalni servisni uredi– Pula, Trogir, Zadar

Vrsta posla:

Asistent u lokalnom servisnom centru (student m/ž)
Komunikacija s gostima i iznajmljivačima, organizacija i priprema smještajnih objekata, administrativna podrška, intervencije na terenu.

Opis posla:

– Prijem i komunikacija s gostima te vlasnicima apartmana i kuća za odmor
– Organizacija i priprema objekata (kontrola, terenski rad)
– Podrška u servisnim uredima ovisno o mjestu rada – administracija, logistika, koordinacija
– Suradnja s djelatnicima zaduženima za održavanje i čišćenje objekata

– Optimizacija objekata
– Intervencije na terenu po potrebi
– Učenje i vođenje od strane iskusnih zaposlenika kroz svakodnevni rad

Uvjeti:

– Status redovnog studenta
– Vozačka dozvola B kategorije
– Vlastiti automobil (za potrebe terenskih intervencija – trošak se nadoknađuje)
– Poželjno znanje engleskog jezika; znanje njemačkog jezika je prednost
– Spremnost na timski rad, fleksibilnost i komunikativnost
– Osnovne digitalne vještine (MS Office)

Trajanje posla:

Lokacija Jurdani od 01.05.2024. do 01.09.2024

Lokacije Pula, Trogir, Zadar od 01.06.2024. do 01.09.2024.

Radno vrijeme:

Dnevno okvirno 6 sati, uz mogućnost povećane satnice rada subotom prema obujmu radnih zadataka (fleksibilno, prema dogovoru)

Neto cijena sata:

7,00 € (Uz moguća uvećanja za dodatne radne zadatke)

Dodatne informacije:

Studenti će biti educirani i vođeni kroz cijeli proces od strane lokalnih iskusnih zaposlenika. Posao pruža vrijedno iskustvo u stvarnom turističkom poslovanju i direktan kontakt s gostima u ljetnoj sezoni.

Način prijave i kontakt osoba:

Hana Brković
hana.brkovic@interhome.group


PRODAJNI ASISTENT za revenue i administraciju (m/ž)

Pozivamo strastvenog i inovativnog Prodajnog asistenta da se pridruži Amadria Park timu u dinamičnom okruženju u prekrasnoj Opatiji. Ovo je prilika za osobu punu energije, kreativnosti i strasti prema razvoju koja želi postati ključna osoba u odjelu prodaje. Ako ste visoko odgovorna, organizirana, timski usmjerena osoba sa željom za stvaranjem pozitivnih promjena, ovo je prilika za vas!

Ključne odgovornosti:

  • Svakodnevni rad na hotelskom rezervacijskom sustavu (PMS sustav i booking engine)
  • Izrada rezervacijskoga ugovora za ugovorene evente
  • Formiranje i kreiranje cjenika
  • Dnevno praćenje dinamike bookinga, izmjene i ažuriranje rezervacija
  • Direktna komunikacija s klijentima/gostima (slanje predračuna, briga o naplati i usklada sa računovodstvom)
  • Kreiranje linkova i kodova za rezervaciju putem web stranice
  • Ažurno i odgovorno praćenje dostupnosti soba na rezervacijskom linku
  • Praćenje kontinuiteta i dinamike ulaska rezervacija u sustav
  • Kontrola točnosti unesenih rezervacija za pojedini kanal prodaje
  • Izrada izvještaja o realiziranim eventima, analitika i informiranje sales & revenue managera
  • Komunikacija s recepcijama hotela vezano uz ažuriranje rooming liste, važnih informacija I sl.
  • Ažurno praćenje izmjena i usklađivanje stavki (noćenja) u rezervacijama
  • Briga o poštivanju i  uvažavanju ugovorenih uvjeta otkazivanja i plaćanja
  • Podrška klijentima/gostima vezano uz njihove planirane dolaske i boravke
  • Prezentacija usluga, pružanje servisnih informacija te davanje adekvatnih preporuka
  • Suradnja s prodajnim timom i ostalim odjelima kako bi osigurali vrhunsku uslugu gostima.

Uvjeti, vještine i kvalifikacije:

  • Prijediplomski/ diplomski studij ekonomskog/ hotelijersko turističkog smjera
  • Minimalno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Poželjno iskustvo rada na hotelskoj recepciji, hotelskoj prodaji, rezervacijama ili sličnim poslovima u turizmu
  • Izvrsno poznavanje hrvatskog pravopisa i gramatike
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu (znanje dodatnih jezika je prednost).
  • Izražene komunikacijske vještine i pristup usmjeren na klijente
  • Sposobnost organizacije i rada s velikim brojem informacija, pažnja prema detaljima
  • Prednost – dobro poznavanje rada u hotelskim rezervacijskim sustavima (prednost je iskustvo s LASER HIS ili Webhotelier)
  • Osnovno razumijevanje financijskih procesa vezanih za naplatu i predračune
  • Sposobnost rada u timu i visok stupanj profesionalnosti u komunikaciji s klijentima i kolegama
  • Sposobnost upravljanja potencijalnim reklamacijama na ugodan i profesionalan način
  • Fleksibilnost i usmjerenost na postizanje cilja
  • Vozačka dozvola B kategorije

Nudimo:

  • POČETAK RADA: odmah
  • RADNI ODNOS: moguće putem studentskog ugovora/ poželjno na određeno vrijeme, uz mogućnost kasnijeg zasnivanja stalnog radnog odnosa
  • RADNO VRIJEME: 8 h dnevno, 8-16, 2 dana slobodna
  • NETO PLAĆA: 1.100 – 1.300 eura ovisno o iskustvu
  • ISKUSTVO: prema oglasu
  • OSTALI BENEFITI: topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza, uvećanje plaće na temelju radnog staža, EU plaće, standardi i uvjeti rada, različiti benefiti i nagrade sukladno internim pravilnicima Amadria Park grupe

Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com


MARKETING SPECIALIST (m/ž)

“Dinamični ste, kreativni i izvrsni u komunikaciji? Vaša predanost, proaktivnost i odgovornost čine vas idealnim kandidatom za poziciju Marketing Specijalista (m/ž) u jednoj od najpoznatijih turističkih kompanija, grupi Amadria Park!”

Opis posla:

  • Zajedno s direktorom/icom kreira, predlaže i implementira strategiju prodaje i marketinga
  • Sudjeluje u izradi, provedbi i kontroli plana marketinga
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi kreativne komunikacije
  • Kreira i provodi kampanje u skladu sa strategijom prodaje i marketinga
  • Koordinira izradu i produkciju svih materijala, uključujući foto i video materijale te ostale printane materijale
  • Koordinira komunikaciju s kreativnim i PR agencijama te ostalim partnerima
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih digitalnih kanala
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih offline kanala
  • Provodi istraživanje tržišta, konkurencije, novosti i trendova te predlaže nova i inovativna marketinška rješenja

Obrazovanje, znanja i vještine:

  • VŠS/VSS, poželjno marketinškog ili ekonomskog smjera
  • Minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno znanje hrvatskog jezika u govoru i pismu (pravopis i gramatika)
  • Izvrsno poznavanje rada na internetu
  • Izvrsne pisane i usmene komunikacijske vještine
  • Proaktivnost i samostalnost u izvršavanju radnih zadataka
  • Visok stupanj organiziranosti
  • Timski igrač
  • Sposobnost rješavanja problema
  • Određivanje prioriteta i orijentiranost na postizanje ciljeva
  • Vozačka dozvola B kategorije

Uvjeti i benefiti:

  • Radni odnos zasniva se na određeno vrijeme uz mogućnost stalnog radnog odnosa
  • Božićnica
  • Topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza
  • Europske plaće, standardi i uvjeti rada
  • Neto plaća 1.250 – 1.500 eura ovisno o kvalifikacijama i iskustvu
  • Rad u dinamičnom, inovativnom i poticajnom kolektivu
  • Profesionalni razvoj i usavršavanje uz mnoge stručne edukacije
  • Početak rada: odmah ili prema dogovoru
  • Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka, slobodan vikend

Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com



Vanavi j.d.o.o. – Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa

Radno mjesto: Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa

Natječaj je otvoren do 18.1.2025.

Lokacija rada: Rijeka/Kastav

Tip rada: na određeno uz probni rad od 1 mj

Očekivani početak rada: 1.2.2025.

Očekivani završetak rada:

Mrežna stranica: https://vanavi-ri.com/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091686979059

Instagram: https://www.instagram.com/vanavi.experience/

Opis poslova:

  • Prodaja usluga;
  • Poslovna komunikacija telefonom (akvizicija novih klijenata)
  • Redovno izvještavanje o odrađenom poslu i statusu projekata;
  • Istraživanje tržišta i identifikacija ciljnih skupina prema tematikama događanja;
  • Vođenje evidencije kontakata i interakcija s klijentima u tablici;
  • Organizacija timova za evente: Dogovaranje hostesa i izvođača iz postojeće baze podataka, osiguranje zamjena po potrebi i koordinacija svih aktivnosti;
  • Kreiranje WhatsApp ili Viber grupa za timove na terenu kako bi im se pravovremeno proslijedili svi detalji;
  • Administracija studentskih i učeničkih ugovora – popunjavanje, slanje u student servis i praćenje statusa;
  • Upravljanje e-poštom i poslovnom dokumentacijom – organizacija mailova i dokumentacije u mape prema prioritetima;
  • Upravljanje kalendarima, organizacija sastanaka i događaja;
  • Koordinacija i delegiranje zadataka;
  • Nabava i koordinacija dobavljača;
  • Praćenje zadataka i rokova;
  • Ažuriranje i održavanje baza podataka, analiza i istraživanje tržišta;

Nudimo:

  • Rad u uredu 4h dnevno (pon, sri, pet od 10-14h i uto, čet od 12-16h) – lokacija Rijeka
  • Službeni mobitel;
  • Službeni laptop;
  • Mogućnost zapošljavanja na puno radno vrijeme;
  • Probni rad od 1 mj. kako bismo osigurali usklađenost i kompatibilnost u radu;
  • Suradnja se prati putem Clockify aplikacije za evidentiranje radnih sati;
  • Ugovor o suradnji s klauzulom o povjerljivosti podataka;
  • Mogućnost rada na terenu izvan redovne satnice rada (dodatni financijski bonus).

Plaćanja:

  • 500 eur /mjesečno, neto (za pola radnog vremena) – plaćanje se vrši putem studentskog ugovora;
  • Naknada za prijevoz u visini studentske, mjesečne autobusne karte;


Uvjeti:

  • Izražene komunikacijske, prodajne i pregovaračke vještine
  • Organizacijske vještine, pažnja prema detaljima i pismenost (perfektno poznavanje hrvatskog i engleskog jezika, pravopis i gramatika) – ostali jezici su prednost.
  • Proaktivnost i samostalnost u radu
  • Fleksibilnost i prilagodljivost promjenama
  • Urednost i sposobnost organizacije


Ako ste komunikativni, prodajno orijentirani, te želite raditi u dinamičnom radnom okruženju s jasnim zadacima i mogućnošću dugoročne suradnje, veselimo se daljnjem razgovoru s vama!

Za prijavu, molimo vas da pošaljete životopis s pratećim motivacijskim pismom (zašto ste Vi idealan kandidat za ovu poziciju).

Također, za prijavu, kandidati trebaju dostaviti projektni zadatak – zadatak se dobiva mailom prema upitu: U predmet maila staviti : PRIJAVA ZA POSAO – PERSONAL ASSISTANT – UPIT ZA PROJEKTNI ZADATAK – Upit poslati na eventi@vanavi-ri.com  .

Rok za dostavu projektnog zadatka: 26.1.2025. Prijavljeni kandidati s najbolje izrađenim zadatkom bit će pozvani na razgovor.


AMDS trgovina Zabok traži prodavača/icu

  • Prijave traju do: do 20.1.2025.
  • Radne pozicije  – prodavač/ica
  • Lokacija rada – AMDS trgovina Zabok, Zivtov trg 10
  • Tip rada (sezonski, određeno, neodređeno, studentski ugovor) – na određeno, preko studentskog ugovora
  • Očekivani početak i završetak rada od 24.1.2025. do 15.2.2025.
  • Vaša mrežna stranica www.amds.hr

AMDS JEANS hrvatski je streetstyle brand, koji je otprije poznat pod nazivom AMADEUS JEANS. To je priča jedne obitelji o njihovoj viziji, talentu, upornosti i radu koji inspirirani urbanim načinom života za vas stvaraju kolekcije još od 1988. godine. AMDS JEANS danas u svom sastavu broji 49 vlastite prodavaonice diljem lijepe naše i nastoji se i dalje razvijati i rasti. U online poslovanju smo prisutni kroz web shop http://www.amds.hr  na kojem naši kupci mogu dobiti kompletan pregled našeg asortimana.

Broj traženih izvršitelja –  1

Probni rad – DA, u trajanju od sat vremena

Vaše glavne odgovornosti uključuju posluživanje kupaca, slaganje robe u prodajnom prostoru i u skladištu trgovine, brigu o izgledu i čistoći prodajnog mjesta te rad na blagajni.

Poželjne vještine: komunikacijske vještine, prodajne vještine

Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.) nisu pokriveni.

Prolazi se edukacija u trajanju od 3-4 dana, ovisno o potrebama studenta

Radi se u smjenama i prema dogovoru od pon do subote.

*Način i kontakt za prijavu studenata mail: ljudski.potencijali@amds.hr

  • Satnica (ili raspon plaće)-  6,06 eura


Turistička zajednica grada Opatija traži studenticu za rad na Novogodišnjoj zdravici gradonačelnika!

Datum: 1. siječnja
Vrijeme: 10:00 – 14:00h
Mjesto rada: Opatija
Satnica: 10 EUR + prijevoz

Posao: šetnja u krinolini

Prijave: 051 271 310 ili info@visitopatija.com


Ažurirano 01.09.2025.

Skip to content