Ponuda poslova


Ljeto, sunce, glazba… i ti za šankom (ali s druge strane)!

Tražimo studente za rad u beach baru u Kraljevici! Ako voliš ljude, voliš ljeto i želiš da ti posao miriši na more, ovo je tvoj znak. Iskustvo nije nužno, ali dobra vibra – obavezna!

Ljeto, ljudi i nova znanja te čekaju – pridruži nam se!

Brineš se gdje ćeš spavati? Ne brini – smještaj ti osiguravamo!

Prijave šaljite na hr@jadran-hoteli.hr

ZARADITE, UČITE I NAPREDUJTE – pridružite se timu Jadran hotela Rijeka danas!


Studentski posao/stručna praksa u turističkoj agenciji

Naručitelj (poslodavac) Wayoudo d.o.o., turistička agencija

O nama: ​Free Spirit Tours je turistička agencija sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirana za vođene ture i izlete diljem Hrvatske. Osnovana 2014. godine, agencija nudi širok spektar usluga, uključujući besplatne pješačke ture, tematske ture poput povijesnih i kulinarskih, te višednevne, custom-made aranžmane.

Naziv posla Administrator/ica u turističkoj agenciji

Adresa obavljanja posla Vlaška 78, 10 000 Zagreb

* Početak rada 1.5.2025.                                                           Očekivano trajanje posla: 1.10.2025.

Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad) 6,50 EUR

Potreban broj izvođača (studenata/ica) 3

Trajanje prijava do 1.5.2025.

Opis posla Komunikacija s inozemnim gostima na engleskom i španjolskom jeziku, zaprimanje i obrada upita za turističke ture,  koordinacija bukinga, gostiju i turističkih vodiča, kreacija jednostavnih turističkih aranžmana i upoznavanje s procesima rada u turističkoj agenciji.

Zašto tražimo tebe?: Tražimo kandidate zainteresirane za sezonski studentski posao koji je ujedno i stručna praksa kroz koju se stječe vrijedno iskustvo rada u turističkoj industriji. Direktan kontakt s inozemnim gostima i upoznavanje sa svim procesima rada turističke agencije može biti izvrstan prvi korak za početak karijere u turizmu.

Ostale napomene i uvjeti: Tim administratora prema unaprijed dogovorenom rasporedu pokriva 7 dana u tjednu uključujući vikende i blagdane. Količina i tempo rada svakog pojedinog člana tima dogovara se ovisno o potrebi agencije i mogućnostima studenta, s tendencijom što većeg broja radnih sati i dana u tjednu.

Obavezna znanja: Engleski i španjolski jezik

Način i kontakt za prijavu studenata javiti se na info@freespirittours.eu ili ispuniti prijavu na linku


POMOĆNI RADNIK BANJIN  (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

POMOĆNI RADNIK BANJIN  (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Banjin odgovoran je za svakodnevno funkcioniranje bazenskog prostora, osiguravanje sigurnosti posjetilaca, održavanje higijene i tehničke ispravnosti bazena i njegove okoline. U zavisnosti od pozicije, može imati i zadatke asistiranja spasiocima, kontrole kvaliteta vode i komunikacije s gostima.

Glavni zadaci:

  • Održavanje čistoće bazena i okolnih prostora (svlačionice, tuševi, WC).
  • Priprema i postavljanje opreme za posjetioce (ležaljke, ručnika, rekviziti).
  • Pomoć posjetiocima i pružanje informacija.
  • Po potrebi, pomoć spasiocu pri osiguravanju sigurnosti na bazenu.
  • Prijavljivanje bilo kakvih tehničkih problema nadležnoj osobi.
  • Poštovanje pravila sigurnosti i sanitarnih standarda.

Uvjeti:

  • Sposobnost rada u timu.
  • Fizička spremnost.
  • Osnovno znanje o održavanju bazena (poželjno, ali nije obavezno – moguće obučavanje).
  • Komunikativnost i ljubaznost prema posjetiocima.
  • Spremnost za rad u smjenama i vikendom.

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
  • Mogućnost edukacije i napredovanja
  • Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


RECEPCIONAR III

A   UVJETI ZA OBAVLJANJE POSLOVA

  • znanje 2 strana jezika, engleski obavezno
  • iskustvo nije nužno

B   PROVJERA SPOSOBNOSTI

  • probni rad 60 dana

C   OPIS POSLOVA

–     doček, prijava i odjava gostiju u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

 –  naplata usluga i provjera valjanosti sredstava plaćanja, uzimanje osiguranja plaćanja usluge, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

  •    zaprimanje svih računa gosta koji je isti učinio u hotelu, a koji računi moraju biti potpisani od strane gosta te  pohranjivanje u pretinac,

–     pružanje svih potrebnih informacija gostu o hotelu i uslugama koje hotel pruža, nastojeći udovoljiti željama gostiju,

–     primanje, razvrstavanje i uručivanje pošte i poruka za goste i blagovremeno uručivanje telegrama gostima,

–    po završetku smjene pohrana smjenskog prometa i obračuna u noćni trezor u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,

–    obavljanje mjenjačkih poslova na recepciji i vođenje potrebne evidencije u skladu s  urednom važećom i istaknutom tečajnom listom, te izdavanje gostu potvrde o obavljenim mjenjačkom poslu,

–    redovito evidentiranje svih zahtjeva, nedostataka i kvarova koje gost prijavi, te obavještavanje o istom nadređene osobe ili tehničke službe hotela,

–    briga o dokumentaciji gosta, ključevima sobe te drugim stvarima koje su mu povjerene,

–     na zahtjev gosta, osiguravanje pravovremenog buđenja i vođenje potrebne evidencije o tome,  

–    rad na telefonskoj centrali, te rukovanje uređajima telefonske centrale, u skladu s procedurama poslodavca te      pismenim i usmenim napucima,

–     osiguravanje mjesnih i zakazivanje međunarodnih i međugradskih telefonskih razgovora na zahtjev gostiju,

–     spajanje telefonskih razgovora za hotelske goste kao i za potrebe osoblja hotela u službene svrhe,

–     sastavljanje potrebnih izvješća po nalogu šefa recepcije ili njegovog zamjenika,

–     unos svih potrebnih informacija u knjigu evidencije,

–     točna i pravovremena dostava potrebnih evidencija nadležnim tijelima, u skladu s pozitivnim propisima,

     vršenje rezervacija na dane kada ne radi odjel rezervacija,

–     briga o ispravnosti kompjuterske opreme i sredstava za rad,

–     osim navedenih poslova obavljanje i onih poslova koji uobičajeno po prirodi posla i pravilima struke spadaju u  djelokrug radnog mjesta radnika, kao i drugih poslova prema potrebama poslodavca, koje mu u zadatak stavi nadređena osoba,

–     obavljanje poslova stručno i kvalitetno, prema procedurama poslodavca, pravilima struke te pisanim i usmenim napucima nadređenih osoba,

  • pridržavanje propisa s područja zaštite na radu, zaštite od požara, higijensko-tehničke zaštite i sl. te upotrebljavanje zaštitnih sredstava pri radu,
  • obavljanje posla u smjenama, a prema potrebi hotela.

Kontakt za prijavu:

M: +385 95 2000 019

E: antonija.saric@accor.com


SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Specijalist u prodaji zadužen je za identificiranje novih tržišta i poslovnih prilika, ugovaranje te izgradnju i održavanje odnosa s klijentima. Osigurava ispravno i pravodobno operativno provođenje posla s ciljem pravilnog pružanja ugovorenih usluga.

Odgovoran je za postizanje prodajnih ciljeva kroz proaktivnu prodaju (mail komunikacija, prodajni pozivi, putovanja/akvizicije, predstavljanja na sajmovima / poslovnim radionicama).

Glavni zadaci:

  • Izrada i realizacija mjesečnih aktivnosti planova prodaje
  • Obrađivanje upita i slanje ponuda za leisure segment prodaje
  • Planiranje i provedba prodajnih aktivnosti (Sales pozivi, putovanja – akvizicije i retencije novih tržišta i partnera, workshop-ovi, sajmovi…)
  • Kontinuirano razvijanje i održavanje portfelja partnera i razvoj novih potencijalnih partnera
  • Svakodnevna komunikacija s operativnim odjelima i hotelima s ciljem što kvalitetnijeg odrađivanja ugovorenih poslova
  • Ažuriranje stanja prodaje, izrada predračuna i kontrola naplate

Uvjeti:

  • Poznavanje jezika: engleski, njemački ili talijanski (u pismu i govornoj komunikaciji). Prednost: poznavanje 2 strana jezika
  • Visoka kompjuterska pismenost (MS Office: Word, Excel, aplikacije iz djelokruga), poželjno poznavanje rada u Operi
  • Poznavanje procesa rada agencija, tour operatora i hotelijera
  • Vještine: samostalnost u obavljanju poslova, smirenost u radu, izražene prezentacijske, pregovaračke i komunikacijske vještine, snalažljivost u rješavanju problema

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost dodatne edukacije i razvoja
  • Dinamično radno okruženje te izazovnu radnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)

Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.

Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.

Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.

Pridruži se našem timu na poziciji:

AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)

Lokacija rada: Opatija

Što ćeš raditi?

Agent u rezervacijskom centru zadužen je za primanje i obradu rezervacija putem telefona, e-maila ili online sustava. Pruža gostima informacije o smještaju, cijenama, dostupnosti i posebnim ponudama, te osigurava točnu i pravovremenu potvrdu rezervacija. Također, rješava upite i posebne zahtjeve gostiju s ciljem pružanja vrhunske usluge i povećanja zadovoljstva korisnika.

Glavni zadaci:

  • Zaprimanje i obrada rezervacija telefonskim putem i putem e-maila
  • Savjetovanje i pružanje informacija o ponudama i smještajnim objektima
  • Prodaja smještajnih kapaciteta i aktivno pregovaranje.
  • Kreiranje personaliziranih ponuda za smještaj, bazirano na potrebama i željama gostiju te praćenje statusa ponuda
  • Uska suradnja unutar tima, ali i sa ostalim odjelima prodaje i hotelskim osobljem.

Uvjeti:

  • SSS ili VŠS, VSS (idealno ekonomskog ili hotelijersko-turističkog smjera)
  • Iznadprosječno poznavanje engleskog jezika, poželjno i talijanski/njemački
  • Visoka razina verbalne i pisane poslovne komunikacije
  • Izražajne prodajne vještine
  • Odlično poznavanje rada na računalu te MS Office paketa
  • Potrebno iskustvo rada u turizmu (hotelsko ili agencijsko poslovanje; idealno na recepciji, telefonskoj prodaji ili korisnička podrška)
  • Prednost imaju kandidati s poznavanjem hotelijerskih programa i aplikacija
  • Proaktivnost, komunikativnost, timski rad

Nudimo:

  • Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
  • Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
  • Mogućnost edukacije i napredovanja
  • Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh

Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!

Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.

Kontakt:

Ana Galović

Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima

Associate specialist in human resources

LIBURNIA HOTELS & VILLAS

T   +385 51 710 319

M +385 91 274 3848

E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr


Turistička agencija EOL TOURS D.O.O., Rijeka

Asistent u odjelu prodaje i rezervacija smještaja

Mjesto rada:  Rijeka

Period obavljanja posla: 14/04-30/05/2025

Datum početka rada: 14/04/2025

Radno vrijeme:  ponedjeljak – petak, 8-12h (4 sata dnevno)

Cijena redovitog sata: 6,90 € 

Putni trošak: Da                     

Tražene kompetencije studenata:     

  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Dobro razvijene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, fleksibilnost, brzina
  • Odlično poznavanje rada na računalu (MS office)
  • Zalaganje i motiviranost za realizaciju svakodnevnih zadataka
  • Želju za učenjem, razvijanjem vlastitih sposobnosti i stjecanjem novih vještina
  • Poželjno poznavanje hotelskog smještaja i tipologije jedinica

Način i kontakt za prijavu: booking@dancestar.org , poslati zamolbu i životopis


INTERHOME – ASISTENT U LOKALNOM SERVISNOM UREDU (student m/ž)

Naziv poslodavca:
HHD d.o.o. – Interhome

Adresa poslodavca:
Jurdani 99, 51213 Jurdani

O Interhome grupaciji:

Interhome, član HHD d.o.o., jedan je od vodećih europskih pružatelja usluga u turističkom najmu kuća i apartmana za odmor. S više od 55 godina iskustva i portfeljem od preko 40.000 smještajnih jedinica u 20 zemalja, Interhome kombinira švicarsku preciznost, stručnost i sveobuhvatnu podršku vlasnicima nekretnina i gostima. U Hrvatskoj poslujemo kroz mrežu lokalnih ureda (LSO), a naš tim čine profesionalni i motivirani djelatnici koji pružaju vrhunsku uslugu u turizmu. Biti dio Interhome tima znači imati priliku raditi s međunarodnim timom stručnjaka, učiti od najboljih u industriji i doprinositi stvaranju nezaboravnih iskustava za naše klijente diljem Europe.

Mjesto rada:

Centralni servisni ured Jurdani, lokalni servisni uredi– Pula, Trogir, Zadar

Vrsta posla:

Asistent u lokalnom servisnom centru (student m/ž)
Komunikacija s gostima i iznajmljivačima, organizacija i priprema smještajnih objekata, administrativna podrška, intervencije na terenu.

Opis posla:

– Prijem i komunikacija s gostima te vlasnicima apartmana i kuća za odmor
– Organizacija i priprema objekata (kontrola, terenski rad)
– Podrška u servisnim uredima ovisno o mjestu rada – administracija, logistika, koordinacija
– Suradnja s djelatnicima zaduženima za održavanje i čišćenje objekata

– Optimizacija objekata
– Intervencije na terenu po potrebi
– Učenje i vođenje od strane iskusnih zaposlenika kroz svakodnevni rad

Uvjeti:

– Status redovnog studenta
– Vozačka dozvola B kategorije
– Vlastiti automobil (za potrebe terenskih intervencija – trošak se nadoknađuje)
– Poželjno znanje engleskog jezika; znanje njemačkog jezika je prednost
– Spremnost na timski rad, fleksibilnost i komunikativnost
– Osnovne digitalne vještine (MS Office)

Trajanje posla:

Lokacija Jurdani od 01.05.2024. do 01.09.2024

Lokacije Pula, Trogir, Zadar od 01.06.2024. do 01.09.2024.

Radno vrijeme:

Dnevno okvirno 6 sati, uz mogućnost povećane satnice rada subotom prema obujmu radnih zadataka (fleksibilno, prema dogovoru)

Neto cijena sata:

7,00 € (Uz moguća uvećanja za dodatne radne zadatke)

Dodatne informacije:

Studenti će biti educirani i vođeni kroz cijeli proces od strane lokalnih iskusnih zaposlenika. Posao pruža vrijedno iskustvo u stvarnom turističkom poslovanju i direktan kontakt s gostima u ljetnoj sezoni.

Način prijave i kontakt osoba:

Hana Brković
hana.brkovic@interhome.group


PRODAJNI ASISTENT za revenue i administraciju (m/ž)

Pozivamo strastvenog i inovativnog Prodajnog asistenta da se pridruži Amadria Park timu u dinamičnom okruženju u prekrasnoj Opatiji. Ovo je prilika za osobu punu energije, kreativnosti i strasti prema razvoju koja želi postati ključna osoba u odjelu prodaje. Ako ste visoko odgovorna, organizirana, timski usmjerena osoba sa željom za stvaranjem pozitivnih promjena, ovo je prilika za vas!

Ključne odgovornosti:

  • Svakodnevni rad na hotelskom rezervacijskom sustavu (PMS sustav i booking engine)
  • Izrada rezervacijskoga ugovora za ugovorene evente
  • Formiranje i kreiranje cjenika
  • Dnevno praćenje dinamike bookinga, izmjene i ažuriranje rezervacija
  • Direktna komunikacija s klijentima/gostima (slanje predračuna, briga o naplati i usklada sa računovodstvom)
  • Kreiranje linkova i kodova za rezervaciju putem web stranice
  • Ažurno i odgovorno praćenje dostupnosti soba na rezervacijskom linku
  • Praćenje kontinuiteta i dinamike ulaska rezervacija u sustav
  • Kontrola točnosti unesenih rezervacija za pojedini kanal prodaje
  • Izrada izvještaja o realiziranim eventima, analitika i informiranje sales & revenue managera
  • Komunikacija s recepcijama hotela vezano uz ažuriranje rooming liste, važnih informacija I sl.
  • Ažurno praćenje izmjena i usklađivanje stavki (noćenja) u rezervacijama
  • Briga o poštivanju i  uvažavanju ugovorenih uvjeta otkazivanja i plaćanja
  • Podrška klijentima/gostima vezano uz njihove planirane dolaske i boravke
  • Prezentacija usluga, pružanje servisnih informacija te davanje adekvatnih preporuka
  • Suradnja s prodajnim timom i ostalim odjelima kako bi osigurali vrhunsku uslugu gostima.

Uvjeti, vještine i kvalifikacije:

  • Prijediplomski/ diplomski studij ekonomskog/ hotelijersko turističkog smjera
  • Minimalno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Poželjno iskustvo rada na hotelskoj recepciji, hotelskoj prodaji, rezervacijama ili sličnim poslovima u turizmu
  • Izvrsno poznavanje hrvatskog pravopisa i gramatike
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu (znanje dodatnih jezika je prednost).
  • Izražene komunikacijske vještine i pristup usmjeren na klijente
  • Sposobnost organizacije i rada s velikim brojem informacija, pažnja prema detaljima
  • Prednost – dobro poznavanje rada u hotelskim rezervacijskim sustavima (prednost je iskustvo s LASER HIS ili Webhotelier)
  • Osnovno razumijevanje financijskih procesa vezanih za naplatu i predračune
  • Sposobnost rada u timu i visok stupanj profesionalnosti u komunikaciji s klijentima i kolegama
  • Sposobnost upravljanja potencijalnim reklamacijama na ugodan i profesionalan način
  • Fleksibilnost i usmjerenost na postizanje cilja
  • Vozačka dozvola B kategorije

Nudimo:

  • POČETAK RADA: odmah
  • RADNI ODNOS: moguće putem studentskog ugovora/ poželjno na određeno vrijeme, uz mogućnost kasnijeg zasnivanja stalnog radnog odnosa
  • RADNO VRIJEME: 8 h dnevno, 8-16, 2 dana slobodna
  • NETO PLAĆA: 1.100 – 1.300 eura ovisno o iskustvu
  • ISKUSTVO: prema oglasu
  • OSTALI BENEFITI: topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza, uvećanje plaće na temelju radnog staža, EU plaće, standardi i uvjeti rada, različiti benefiti i nagrade sukladno internim pravilnicima Amadria Park grupe

Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com


MARKETING SPECIALIST (m/ž)

“Dinamični ste, kreativni i izvrsni u komunikaciji? Vaša predanost, proaktivnost i odgovornost čine vas idealnim kandidatom za poziciju Marketing Specijalista (m/ž) u jednoj od najpoznatijih turističkih kompanija, grupi Amadria Park!”

Opis posla:

  • Zajedno s direktorom/icom kreira, predlaže i implementira strategiju prodaje i marketinga
  • Sudjeluje u izradi, provedbi i kontroli plana marketinga
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi kreativne komunikacije
  • Kreira i provodi kampanje u skladu sa strategijom prodaje i marketinga
  • Koordinira izradu i produkciju svih materijala, uključujući foto i video materijale te ostale printane materijale
  • Koordinira komunikaciju s kreativnim i PR agencijama te ostalim partnerima
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih digitalnih kanala
  • Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih offline kanala
  • Provodi istraživanje tržišta, konkurencije, novosti i trendova te predlaže nova i inovativna marketinška rješenja

Obrazovanje, znanja i vještine:

  • VŠS/VSS, poželjno marketinškog ili ekonomskog smjera
  • Minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Izvrsno znanje hrvatskog jezika u govoru i pismu (pravopis i gramatika)
  • Izvrsno poznavanje rada na internetu
  • Izvrsne pisane i usmene komunikacijske vještine
  • Proaktivnost i samostalnost u izvršavanju radnih zadataka
  • Visok stupanj organiziranosti
  • Timski igrač
  • Sposobnost rješavanja problema
  • Određivanje prioriteta i orijentiranost na postizanje ciljeva
  • Vozačka dozvola B kategorije

Uvjeti i benefiti:

  • Radni odnos zasniva se na određeno vrijeme uz mogućnost stalnog radnog odnosa
  • Božićnica
  • Topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza
  • Europske plaće, standardi i uvjeti rada
  • Neto plaća 1.250 – 1.500 eura ovisno o kvalifikacijama i iskustvu
  • Rad u dinamičnom, inovativnom i poticajnom kolektivu
  • Profesionalni razvoj i usavršavanje uz mnoge stručne edukacije
  • Početak rada: odmah ili prema dogovoru
  • Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka, slobodan vikend

Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com



Vanavi j.d.o.o. – Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa

Radno mjesto: Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa

Natječaj je otvoren do 18.1.2025.

Lokacija rada: Rijeka/Kastav

Tip rada: na određeno uz probni rad od 1 mj

Očekivani početak rada: 1.2.2025.

Očekivani završetak rada:

Mrežna stranica: https://vanavi-ri.com/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091686979059

Instagram: https://www.instagram.com/vanavi.experience/

Opis poslova:

  • Prodaja usluga;
  • Poslovna komunikacija telefonom (akvizicija novih klijenata)
  • Redovno izvještavanje o odrađenom poslu i statusu projekata;
  • Istraživanje tržišta i identifikacija ciljnih skupina prema tematikama događanja;
  • Vođenje evidencije kontakata i interakcija s klijentima u tablici;
  • Organizacija timova za evente: Dogovaranje hostesa i izvođača iz postojeće baze podataka, osiguranje zamjena po potrebi i koordinacija svih aktivnosti;
  • Kreiranje WhatsApp ili Viber grupa za timove na terenu kako bi im se pravovremeno proslijedili svi detalji;
  • Administracija studentskih i učeničkih ugovora – popunjavanje, slanje u student servis i praćenje statusa;
  • Upravljanje e-poštom i poslovnom dokumentacijom – organizacija mailova i dokumentacije u mape prema prioritetima;
  • Upravljanje kalendarima, organizacija sastanaka i događaja;
  • Koordinacija i delegiranje zadataka;
  • Nabava i koordinacija dobavljača;
  • Praćenje zadataka i rokova;
  • Ažuriranje i održavanje baza podataka, analiza i istraživanje tržišta;

Nudimo:

  • Rad u uredu 4h dnevno (pon, sri, pet od 10-14h i uto, čet od 12-16h) – lokacija Rijeka
  • Službeni mobitel;
  • Službeni laptop;
  • Mogućnost zapošljavanja na puno radno vrijeme;
  • Probni rad od 1 mj. kako bismo osigurali usklađenost i kompatibilnost u radu;
  • Suradnja se prati putem Clockify aplikacije za evidentiranje radnih sati;
  • Ugovor o suradnji s klauzulom o povjerljivosti podataka;
  • Mogućnost rada na terenu izvan redovne satnice rada (dodatni financijski bonus).

Plaćanja:

  • 500 eur /mjesečno, neto (za pola radnog vremena) – plaćanje se vrši putem studentskog ugovora;
  • Naknada za prijevoz u visini studentske, mjesečne autobusne karte;


Uvjeti:

  • Izražene komunikacijske, prodajne i pregovaračke vještine
  • Organizacijske vještine, pažnja prema detaljima i pismenost (perfektno poznavanje hrvatskog i engleskog jezika, pravopis i gramatika) – ostali jezici su prednost.
  • Proaktivnost i samostalnost u radu
  • Fleksibilnost i prilagodljivost promjenama
  • Urednost i sposobnost organizacije


Ako ste komunikativni, prodajno orijentirani, te želite raditi u dinamičnom radnom okruženju s jasnim zadacima i mogućnošću dugoročne suradnje, veselimo se daljnjem razgovoru s vama!

Za prijavu, molimo vas da pošaljete životopis s pratećim motivacijskim pismom (zašto ste Vi idealan kandidat za ovu poziciju).

Također, za prijavu, kandidati trebaju dostaviti projektni zadatak – zadatak se dobiva mailom prema upitu: U predmet maila staviti : PRIJAVA ZA POSAO – PERSONAL ASSISTANT – UPIT ZA PROJEKTNI ZADATAK – Upit poslati na eventi@vanavi-ri.com  .

Rok za dostavu projektnog zadatka: 26.1.2025. Prijavljeni kandidati s najbolje izrađenim zadatkom bit će pozvani na razgovor.


AMDS trgovina Zabok traži prodavača/icu

  • Prijave traju do: do 20.1.2025.
  • Radne pozicije  – prodavač/ica
  • Lokacija rada – AMDS trgovina Zabok, Zivtov trg 10
  • Tip rada (sezonski, određeno, neodređeno, studentski ugovor) – na određeno, preko studentskog ugovora
  • Očekivani početak i završetak rada od 24.1.2025. do 15.2.2025.
  • Vaša mrežna stranica www.amds.hr

AMDS JEANS hrvatski je streetstyle brand, koji je otprije poznat pod nazivom AMADEUS JEANS. To je priča jedne obitelji o njihovoj viziji, talentu, upornosti i radu koji inspirirani urbanim načinom života za vas stvaraju kolekcije još od 1988. godine. AMDS JEANS danas u svom sastavu broji 49 vlastite prodavaonice diljem lijepe naše i nastoji se i dalje razvijati i rasti. U online poslovanju smo prisutni kroz web shop http://www.amds.hr  na kojem naši kupci mogu dobiti kompletan pregled našeg asortimana.

Broj traženih izvršitelja –  1

Probni rad – DA, u trajanju od sat vremena

Vaše glavne odgovornosti uključuju posluživanje kupaca, slaganje robe u prodajnom prostoru i u skladištu trgovine, brigu o izgledu i čistoći prodajnog mjesta te rad na blagajni.

Poželjne vještine: komunikacijske vještine, prodajne vještine

Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.) nisu pokriveni.

Prolazi se edukacija u trajanju od 3-4 dana, ovisno o potrebama studenta

Radi se u smjenama i prema dogovoru od pon do subote.

*Način i kontakt za prijavu studenata mail: ljudski.potencijali@amds.hr

  • Satnica (ili raspon plaće)-  6,06 eura


Turistička zajednica grada Opatija traži studenticu za rad na Novogodišnjoj zdravici gradonačelnika!

Datum: 1. siječnja
Vrijeme: 10:00 – 14:00h
Mjesto rada: Opatija
Satnica: 10 EUR + prijevoz

Posao: šetnja u krinolini

Prijave: 051 271 310 ili info@visitopatija.com


Ažurirano 30.04.2025.

Skip to content