


Ljeto, sunce, glazba… i ti za šankom (ali s druge strane)!
Tražimo studente za rad u beach baru u Kraljevici! Ako voliš ljude, voliš ljeto i želiš da ti posao miriši na more, ovo je tvoj znak. Iskustvo nije nužno, ali dobra vibra – obavezna!
Ljeto, ljudi i nova znanja te čekaju – pridruži nam se!
Brineš se gdje ćeš spavati? Ne brini – smještaj ti osiguravamo!
Prijave šaljite na hr@jadran-hoteli.hr
ZARADITE, UČITE I NAPREDUJTE – pridružite se timu Jadran hotela Rijeka danas!
Studentski posao/stručna praksa u turističkoj agenciji
Naručitelj (poslodavac) Wayoudo d.o.o., turistička agencija
O nama: Free Spirit Tours je turistička agencija sa sjedištem u Zagrebu, specijalizirana za vođene ture i izlete diljem Hrvatske. Osnovana 2014. godine, agencija nudi širok spektar usluga, uključujući besplatne pješačke ture, tematske ture poput povijesnih i kulinarskih, te višednevne, custom-made aranžmane.
Naziv posla Administrator/ica u turističkoj agenciji
Adresa obavljanja posla Vlaška 78, 10 000 Zagreb
* Početak rada 1.5.2025. Očekivano trajanje posla: 1.10.2025.
Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad) 6,50 EUR
Potreban broj izvođača (studenata/ica) 3
Trajanje prijava do 1.5.2025.
Opis posla Komunikacija s inozemnim gostima na engleskom i španjolskom jeziku, zaprimanje i obrada upita za turističke ture, koordinacija bukinga, gostiju i turističkih vodiča, kreacija jednostavnih turističkih aranžmana i upoznavanje s procesima rada u turističkoj agenciji.
Zašto tražimo tebe?: Tražimo kandidate zainteresirane za sezonski studentski posao koji je ujedno i stručna praksa kroz koju se stječe vrijedno iskustvo rada u turističkoj industriji. Direktan kontakt s inozemnim gostima i upoznavanje sa svim procesima rada turističke agencije može biti izvrstan prvi korak za početak karijere u turizmu.
Ostale napomene i uvjeti: Tim administratora prema unaprijed dogovorenom rasporedu pokriva 7 dana u tjednu uključujući vikende i blagdane. Količina i tempo rada svakog pojedinog člana tima dogovara se ovisno o potrebi agencije i mogućnostima studenta, s tendencijom što većeg broja radnih sati i dana u tjednu.
Obavezna znanja: Engleski i španjolski jezik
Način i kontakt za prijavu studenata javiti se na info@freespirittours.eu ili ispuniti prijavu na linku

POMOĆNI RADNIK BANJIN (m/ž/x)
Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.
Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.
Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.
Pridruži se našem timu na poziciji:
POMOĆNI RADNIK BANJIN (m/ž/x)
Lokacija rada: Opatija
Što ćeš raditi?
Banjin odgovoran je za svakodnevno funkcioniranje bazenskog prostora, osiguravanje sigurnosti posjetilaca, održavanje higijene i tehničke ispravnosti bazena i njegove okoline. U zavisnosti od pozicije, može imati i zadatke asistiranja spasiocima, kontrole kvaliteta vode i komunikacije s gostima.
Glavni zadaci:
- Održavanje čistoće bazena i okolnih prostora (svlačionice, tuševi, WC).
- Priprema i postavljanje opreme za posjetioce (ležaljke, ručnika, rekviziti).
- Pomoć posjetiocima i pružanje informacija.
- Po potrebi, pomoć spasiocu pri osiguravanju sigurnosti na bazenu.
- Prijavljivanje bilo kakvih tehničkih problema nadležnoj osobi.
- Poštovanje pravila sigurnosti i sanitarnih standarda.
Uvjeti:
- Sposobnost rada u timu.
- Fizička spremnost.
- Osnovno znanje o održavanju bazena (poželjno, ali nije obavezno – moguće obučavanje).
- Komunikativnost i ljubaznost prema posjetiocima.
- Spremnost za rad u smjenama i vikendom.
Nudimo:
- Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
- Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
- Mogućnost edukacije i napredovanja
- Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh
Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!
Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.
Kontakt:
Ana Galović
Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima
Associate specialist in human resources
LIBURNIA HOTELS & VILLAS
T +385 51 710 319
M +385 91 274 3848
E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr

RECEPCIONAR III
A UVJETI ZA OBAVLJANJE POSLOVA
- znanje 2 strana jezika, engleski obavezno
- iskustvo nije nužno
B PROVJERA SPOSOBNOSTI
- probni rad 60 dana
C OPIS POSLOVA
– doček, prijava i odjava gostiju u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,
– naplata usluga i provjera valjanosti sredstava plaćanja, uzimanje osiguranja plaćanja usluge, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,
- zaprimanje svih računa gosta koji je isti učinio u hotelu, a koji računi moraju biti potpisani od strane gosta te pohranjivanje u pretinac,
– pružanje svih potrebnih informacija gostu o hotelu i uslugama koje hotel pruža, nastojeći udovoljiti željama gostiju,
– primanje, razvrstavanje i uručivanje pošte i poruka za goste i blagovremeno uručivanje telegrama gostima,
– po završetku smjene pohrana smjenskog prometa i obračuna u noćni trezor u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba,
– obavljanje mjenjačkih poslova na recepciji i vođenje potrebne evidencije u skladu s urednom važećom i istaknutom tečajnom listom, te izdavanje gostu potvrde o obavljenim mjenjačkom poslu,
– redovito evidentiranje svih zahtjeva, nedostataka i kvarova koje gost prijavi, te obavještavanje o istom nadređene osobe ili tehničke službe hotela,
– briga o dokumentaciji gosta, ključevima sobe te drugim stvarima koje su mu povjerene,
– na zahtjev gosta, osiguravanje pravovremenog buđenja i vođenje potrebne evidencije o tome,
– rad na telefonskoj centrali, te rukovanje uređajima telefonske centrale, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima,
– osiguravanje mjesnih i zakazivanje međunarodnih i međugradskih telefonskih razgovora na zahtjev gostiju,
– spajanje telefonskih razgovora za hotelske goste kao i za potrebe osoblja hotela u službene svrhe,
– sastavljanje potrebnih izvješća po nalogu šefa recepcije ili njegovog zamjenika,
– unos svih potrebnih informacija u knjigu evidencije,
– točna i pravovremena dostava potrebnih evidencija nadležnim tijelima, u skladu s pozitivnim propisima,
– vršenje rezervacija na dane kada ne radi odjel rezervacija,
– briga o ispravnosti kompjuterske opreme i sredstava za rad,
– osim navedenih poslova obavljanje i onih poslova koji uobičajeno po prirodi posla i pravilima struke spadaju u djelokrug radnog mjesta radnika, kao i drugih poslova prema potrebama poslodavca, koje mu u zadatak stavi nadređena osoba,
– obavljanje poslova stručno i kvalitetno, prema procedurama poslodavca, pravilima struke te pisanim i usmenim napucima nadređenih osoba,
- pridržavanje propisa s područja zaštite na radu, zaštite od požara, higijensko-tehničke zaštite i sl. te upotrebljavanje zaštitnih sredstava pri radu,
- obavljanje posla u smjenama, a prema potrebi hotela.
Kontakt za prijavu:
M: +385 95 2000 019

SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)
Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.
Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.
Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.
Pridruži se našem timu na poziciji:
SPECIJALIST U PRODAJI (m/ž/x)
Lokacija rada: Opatija
Što ćeš raditi?
Specijalist u prodaji zadužen je za identificiranje novih tržišta i poslovnih prilika, ugovaranje te izgradnju i održavanje odnosa s klijentima. Osigurava ispravno i pravodobno operativno provođenje posla s ciljem pravilnog pružanja ugovorenih usluga.
Odgovoran je za postizanje prodajnih ciljeva kroz proaktivnu prodaju (mail komunikacija, prodajni pozivi, putovanja/akvizicije, predstavljanja na sajmovima / poslovnim radionicama).
Glavni zadaci:
- Izrada i realizacija mjesečnih aktivnosti planova prodaje
- Obrađivanje upita i slanje ponuda za leisure segment prodaje
- Planiranje i provedba prodajnih aktivnosti (Sales pozivi, putovanja – akvizicije i retencije novih tržišta i partnera, workshop-ovi, sajmovi…)
- Kontinuirano razvijanje i održavanje portfelja partnera i razvoj novih potencijalnih partnera
- Svakodnevna komunikacija s operativnim odjelima i hotelima s ciljem što kvalitetnijeg odrađivanja ugovorenih poslova
- Ažuriranje stanja prodaje, izrada predračuna i kontrola naplate
Uvjeti:
- Poznavanje jezika: engleski, njemački ili talijanski (u pismu i govornoj komunikaciji). Prednost: poznavanje 2 strana jezika
- Visoka kompjuterska pismenost (MS Office: Word, Excel, aplikacije iz djelokruga), poželjno poznavanje rada u Operi
- Poznavanje procesa rada agencija, tour operatora i hotelijera
- Vještine: samostalnost u obavljanju poslova, smirenost u radu, izražene prezentacijske, pregovaračke i komunikacijske vještine, snalažljivost u rješavanju problema
Nudimo:
- Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
- Mogućnost dodatne edukacije i razvoja
- Dinamično radno okruženje te izazovnu radnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh
Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!
Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.
Kontakt:
Ana Galović
Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima
Associate specialist in human resources
LIBURNIA HOTELS & VILLAS
T +385 51 710 319
M +385 91 274 3848
E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr

AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)
Liburnia Hotels & Villas najveća je hotelska grupacija na Kvarneru i jedna od vodećih u Hrvatskoj.
Svojim zaposlenicima nudimo stabilnost, dugoročno zaposlenje, nagrade za radne rezultate te obuke usmjerene na individualne ciljeve i ambicije s ciljem poslovnog razvoja i napretka unutar naše grupacije.
Cijenimo i njegujemo inovativnost, kreativnost, timski rad i proaktivnost kod svakog našeg djelatnika.
Pridruži se našem timu na poziciji:
AGENT U REZERVACIJSKOM CENTRU (m/ž/x)
Lokacija rada: Opatija
Što ćeš raditi?
Agent u rezervacijskom centru zadužen je za primanje i obradu rezervacija putem telefona, e-maila ili online sustava. Pruža gostima informacije o smještaju, cijenama, dostupnosti i posebnim ponudama, te osigurava točnu i pravovremenu potvrdu rezervacija. Također, rješava upite i posebne zahtjeve gostiju s ciljem pružanja vrhunske usluge i povećanja zadovoljstva korisnika.
Glavni zadaci:
- Zaprimanje i obrada rezervacija telefonskim putem i putem e-maila
- Savjetovanje i pružanje informacija o ponudama i smještajnim objektima
- Prodaja smještajnih kapaciteta i aktivno pregovaranje.
- Kreiranje personaliziranih ponuda za smještaj, bazirano na potrebama i željama gostiju te praćenje statusa ponuda
- Uska suradnja unutar tima, ali i sa ostalim odjelima prodaje i hotelskim osobljem.
Uvjeti:
- SSS ili VŠS, VSS (idealno ekonomskog ili hotelijersko-turističkog smjera)
- Iznadprosječno poznavanje engleskog jezika, poželjno i talijanski/njemački
- Visoka razina verbalne i pisane poslovne komunikacije
- Izražajne prodajne vještine
- Odlično poznavanje rada na računalu te MS Office paketa
- Potrebno iskustvo rada u turizmu (hotelsko ili agencijsko poslovanje; idealno na recepciji, telefonskoj prodaji ili korisnička podrška)
- Prednost imaju kandidati s poznavanjem hotelijerskih programa i aplikacija
- Proaktivnost, komunikativnost, timski rad
Nudimo:
- Rad u jednom od najvećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj
- Mogućnost suradnje s ekspertima u području hotelijerstva
- Mogućnost edukacije i napredovanja
- Izazovnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh
Ako te privlače novi izazovi i ugodna poslovna iskustva, prijavi se i postani dio našega tima!
Kontaktirati ćemo sve kandidate za koje procijenimo da odgovaraju traženom profilu.
Kontakt:
Ana Galović
Stručni suradnik specijalist u ljudskim potencijalima
Associate specialist in human resources
LIBURNIA HOTELS & VILLAS
T +385 51 710 319
M +385 91 274 3848
E ana.galovic@liburnia.hrwww.liburnia.hr
Turistička agencija EOL TOURS D.O.O., Rijeka
Asistent u odjelu prodaje i rezervacija smještaja
Mjesto rada: Rijeka
Period obavljanja posla: 14/04-30/05/2025
Datum početka rada: 14/04/2025
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak, 8-12h (4 sata dnevno)
Cijena redovitog sata: 6,90 €
Putni trošak: Da
Tražene kompetencije studenata:
- Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Dobro razvijene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, fleksibilnost, brzina
- Odlično poznavanje rada na računalu (MS office)
- Zalaganje i motiviranost za realizaciju svakodnevnih zadataka
- Želju za učenjem, razvijanjem vlastitih sposobnosti i stjecanjem novih vještina
- Poželjno poznavanje hotelskog smještaja i tipologije jedinica
Način i kontakt za prijavu: booking@dancestar.org , poslati zamolbu i životopis
INTERHOME – ASISTENT U LOKALNOM SERVISNOM UREDU (student m/ž)
Naziv poslodavca:
HHD d.o.o. – Interhome
Adresa poslodavca:
Jurdani 99, 51213 Jurdani
O Interhome grupaciji:
Interhome, član HHD d.o.o., jedan je od vodećih europskih pružatelja usluga u turističkom najmu kuća i apartmana za odmor. S više od 55 godina iskustva i portfeljem od preko 40.000 smještajnih jedinica u 20 zemalja, Interhome kombinira švicarsku preciznost, stručnost i sveobuhvatnu podršku vlasnicima nekretnina i gostima. U Hrvatskoj poslujemo kroz mrežu lokalnih ureda (LSO), a naš tim čine profesionalni i motivirani djelatnici koji pružaju vrhunsku uslugu u turizmu. Biti dio Interhome tima znači imati priliku raditi s međunarodnim timom stručnjaka, učiti od najboljih u industriji i doprinositi stvaranju nezaboravnih iskustava za naše klijente diljem Europe.
Mjesto rada:
Centralni servisni ured Jurdani, lokalni servisni uredi– Pula, Trogir, Zadar
Vrsta posla:
Asistent u lokalnom servisnom centru (student m/ž)
Komunikacija s gostima i iznajmljivačima, organizacija i priprema smještajnih objekata, administrativna podrška, intervencije na terenu.
Opis posla:
– Prijem i komunikacija s gostima te vlasnicima apartmana i kuća za odmor
– Organizacija i priprema objekata (kontrola, terenski rad)
– Podrška u servisnim uredima ovisno o mjestu rada – administracija, logistika, koordinacija
– Suradnja s djelatnicima zaduženima za održavanje i čišćenje objekata
– Optimizacija objekata
– Intervencije na terenu po potrebi
– Učenje i vođenje od strane iskusnih zaposlenika kroz svakodnevni rad
Uvjeti:
– Status redovnog studenta
– Vozačka dozvola B kategorije
– Vlastiti automobil (za potrebe terenskih intervencija – trošak se nadoknađuje)
– Poželjno znanje engleskog jezika; znanje njemačkog jezika je prednost
– Spremnost na timski rad, fleksibilnost i komunikativnost
– Osnovne digitalne vještine (MS Office)
Trajanje posla:
Lokacija Jurdani od 01.05.2024. do 01.09.2024
Lokacije Pula, Trogir, Zadar od 01.06.2024. do 01.09.2024.
Radno vrijeme:
Dnevno okvirno 6 sati, uz mogućnost povećane satnice rada subotom prema obujmu radnih zadataka (fleksibilno, prema dogovoru)
Neto cijena sata:
7,00 € (Uz moguća uvećanja za dodatne radne zadatke)
Dodatne informacije:
Studenti će biti educirani i vođeni kroz cijeli proces od strane lokalnih iskusnih zaposlenika. Posao pruža vrijedno iskustvo u stvarnom turističkom poslovanju i direktan kontakt s gostima u ljetnoj sezoni.
Način prijave i kontakt osoba:
Hana Brković
hana.brkovic@interhome.group

PRODAJNI ASISTENT za revenue i administraciju (m/ž)
Pozivamo strastvenog i inovativnog Prodajnog asistenta da se pridruži Amadria Park timu u dinamičnom okruženju u prekrasnoj Opatiji. Ovo je prilika za osobu punu energije, kreativnosti i strasti prema razvoju koja želi postati ključna osoba u odjelu prodaje. Ako ste visoko odgovorna, organizirana, timski usmjerena osoba sa željom za stvaranjem pozitivnih promjena, ovo je prilika za vas!
Ključne odgovornosti:
- Svakodnevni rad na hotelskom rezervacijskom sustavu (PMS sustav i booking engine)
- Izrada rezervacijskoga ugovora za ugovorene evente
- Formiranje i kreiranje cjenika
- Dnevno praćenje dinamike bookinga, izmjene i ažuriranje rezervacija
- Direktna komunikacija s klijentima/gostima (slanje predračuna, briga o naplati i usklada sa računovodstvom)
- Kreiranje linkova i kodova za rezervaciju putem web stranice
- Ažurno i odgovorno praćenje dostupnosti soba na rezervacijskom linku
- Praćenje kontinuiteta i dinamike ulaska rezervacija u sustav
- Kontrola točnosti unesenih rezervacija za pojedini kanal prodaje
- Izrada izvještaja o realiziranim eventima, analitika i informiranje sales & revenue managera
- Komunikacija s recepcijama hotela vezano uz ažuriranje rooming liste, važnih informacija I sl.
- Ažurno praćenje izmjena i usklađivanje stavki (noćenja) u rezervacijama
- Briga o poštivanju i uvažavanju ugovorenih uvjeta otkazivanja i plaćanja
- Podrška klijentima/gostima vezano uz njihove planirane dolaske i boravke
- Prezentacija usluga, pružanje servisnih informacija te davanje adekvatnih preporuka
- Suradnja s prodajnim timom i ostalim odjelima kako bi osigurali vrhunsku uslugu gostima.
Uvjeti, vještine i kvalifikacije:
- Prijediplomski/ diplomski studij ekonomskog/ hotelijersko turističkog smjera
- Minimalno 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Poželjno iskustvo rada na hotelskoj recepciji, hotelskoj prodaji, rezervacijama ili sličnim poslovima u turizmu
- Izvrsno poznavanje hrvatskog pravopisa i gramatike
- Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu (znanje dodatnih jezika je prednost).
- Izražene komunikacijske vještine i pristup usmjeren na klijente
- Sposobnost organizacije i rada s velikim brojem informacija, pažnja prema detaljima
- Prednost – dobro poznavanje rada u hotelskim rezervacijskim sustavima (prednost je iskustvo s LASER HIS ili Webhotelier)
- Osnovno razumijevanje financijskih procesa vezanih za naplatu i predračune
- Sposobnost rada u timu i visok stupanj profesionalnosti u komunikaciji s klijentima i kolegama
- Sposobnost upravljanja potencijalnim reklamacijama na ugodan i profesionalan način
- Fleksibilnost i usmjerenost na postizanje cilja
- Vozačka dozvola B kategorije
Nudimo:
- POČETAK RADA: odmah
- RADNI ODNOS: moguće putem studentskog ugovora/ poželjno na određeno vrijeme, uz mogućnost kasnijeg zasnivanja stalnog radnog odnosa
- RADNO VRIJEME: 8 h dnevno, 8-16, 2 dana slobodna
- NETO PLAĆA: 1.100 – 1.300 eura ovisno o iskustvu
- ISKUSTVO: prema oglasu
- OSTALI BENEFITI: topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza, uvećanje plaće na temelju radnog staža, EU plaće, standardi i uvjeti rada, različiti benefiti i nagrade sukladno internim pravilnicima Amadria Park grupe
Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com

MARKETING SPECIALIST (m/ž)
“Dinamični ste, kreativni i izvrsni u komunikaciji? Vaša predanost, proaktivnost i odgovornost čine vas idealnim kandidatom za poziciju Marketing Specijalista (m/ž) u jednoj od najpoznatijih turističkih kompanija, grupi Amadria Park!”
Opis posla:
- Zajedno s direktorom/icom kreira, predlaže i implementira strategiju prodaje i marketinga
- Sudjeluje u izradi, provedbi i kontroli plana marketinga
- Sudjeluje u definiranju i provedbi kreativne komunikacije
- Kreira i provodi kampanje u skladu sa strategijom prodaje i marketinga
- Koordinira izradu i produkciju svih materijala, uključujući foto i video materijale te ostale printane materijale
- Koordinira komunikaciju s kreativnim i PR agencijama te ostalim partnerima
- Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih digitalnih kanala
- Sudjeluje u definiranju i provedbi strategije svih offline kanala
- Provodi istraživanje tržišta, konkurencije, novosti i trendova te predlaže nova i inovativna marketinška rješenja
Obrazovanje, znanja i vještine:
- VŠS/VSS, poželjno marketinškog ili ekonomskog smjera
- Minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Izvrsno znanje hrvatskog jezika u govoru i pismu (pravopis i gramatika)
- Izvrsno poznavanje rada na internetu
- Izvrsne pisane i usmene komunikacijske vještine
- Proaktivnost i samostalnost u izvršavanju radnih zadataka
- Visok stupanj organiziranosti
- Timski igrač
- Sposobnost rješavanja problema
- Određivanje prioriteta i orijentiranost na postizanje ciljeva
- Vozačka dozvola B kategorije
Uvjeti i benefiti:
- Radni odnos zasniva se na određeno vrijeme uz mogućnost stalnog radnog odnosa
- Božićnica
- Topli obrok, plaćeni troškovi prijevoza
- Europske plaće, standardi i uvjeti rada
- Neto plaća 1.250 – 1.500 eura ovisno o kvalifikacijama i iskustvu
- Rad u dinamičnom, inovativnom i poticajnom kolektivu
- Profesionalni razvoj i usavršavanje uz mnoge stručne edukacije
- Početak rada: odmah ili prema dogovoru
- Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka, slobodan vikend
Prijave su moguće putem sljedećeg maila: tihana.radojkovic@amadriapark.com


Vanavi j.d.o.o. – Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa
Radno mjesto: Personal assistant / Tajnik/ca u djelatnosti event managementa
Natječaj je otvoren do 18.1.2025.
Lokacija rada: Rijeka/Kastav
Tip rada: na određeno uz probni rad od 1 mj
Očekivani početak rada: 1.2.2025.
Očekivani završetak rada: –
Mrežna stranica: https://vanavi-ri.com/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091686979059
Instagram: https://www.instagram.com/vanavi.experience/
Opis poslova:
- Prodaja usluga;
- Poslovna komunikacija telefonom (akvizicija novih klijenata)
- Redovno izvještavanje o odrađenom poslu i statusu projekata;
- Istraživanje tržišta i identifikacija ciljnih skupina prema tematikama događanja;
- Vođenje evidencije kontakata i interakcija s klijentima u tablici;
- Organizacija timova za evente: Dogovaranje hostesa i izvođača iz postojeće baze podataka, osiguranje zamjena po potrebi i koordinacija svih aktivnosti;
- Kreiranje WhatsApp ili Viber grupa za timove na terenu kako bi im se pravovremeno proslijedili svi detalji;
- Administracija studentskih i učeničkih ugovora – popunjavanje, slanje u student servis i praćenje statusa;
- Upravljanje e-poštom i poslovnom dokumentacijom – organizacija mailova i dokumentacije u mape prema prioritetima;
- Upravljanje kalendarima, organizacija sastanaka i događaja;
- Koordinacija i delegiranje zadataka;
- Nabava i koordinacija dobavljača;
- Praćenje zadataka i rokova;
- Ažuriranje i održavanje baza podataka, analiza i istraživanje tržišta;
Nudimo:
- Rad u uredu 4h dnevno (pon, sri, pet od 10-14h i uto, čet od 12-16h) – lokacija Rijeka
- Službeni mobitel;
- Službeni laptop;
- Mogućnost zapošljavanja na puno radno vrijeme;
- Probni rad od 1 mj. kako bismo osigurali usklađenost i kompatibilnost u radu;
- Suradnja se prati putem Clockify aplikacije za evidentiranje radnih sati;
- Ugovor o suradnji s klauzulom o povjerljivosti podataka;
- Mogućnost rada na terenu izvan redovne satnice rada (dodatni financijski bonus).
Plaćanja:
- 500 eur /mjesečno, neto (za pola radnog vremena) – plaćanje se vrši putem studentskog ugovora;
- Naknada za prijevoz u visini studentske, mjesečne autobusne karte;
Uvjeti:
- Izražene komunikacijske, prodajne i pregovaračke vještine
- Organizacijske vještine, pažnja prema detaljima i pismenost (perfektno poznavanje hrvatskog i engleskog jezika, pravopis i gramatika) – ostali jezici su prednost.
- Proaktivnost i samostalnost u radu
- Fleksibilnost i prilagodljivost promjenama
- Urednost i sposobnost organizacije
Ako ste komunikativni, prodajno orijentirani, te želite raditi u dinamičnom radnom okruženju s jasnim zadacima i mogućnošću dugoročne suradnje, veselimo se daljnjem razgovoru s vama!
Za prijavu, molimo vas da pošaljete životopis s pratećim motivacijskim pismom (zašto ste Vi idealan kandidat za ovu poziciju).
Također, za prijavu, kandidati trebaju dostaviti projektni zadatak – zadatak se dobiva mailom prema upitu: U predmet maila staviti : PRIJAVA ZA POSAO – PERSONAL ASSISTANT – UPIT ZA PROJEKTNI ZADATAK – Upit poslati na eventi@vanavi-ri.com .
Rok za dostavu projektnog zadatka: 26.1.2025. Prijavljeni kandidati s najbolje izrađenim zadatkom bit će pozvani na razgovor.
AMDS trgovina Zabok traži prodavača/icu
- Prijave traju do: do 20.1.2025.
- Radne pozicije – prodavač/ica
- Lokacija rada – AMDS trgovina Zabok, Zivtov trg 10
- Tip rada (sezonski, određeno, neodređeno, studentski ugovor) – na određeno, preko studentskog ugovora
- Očekivani početak i završetak rada od 24.1.2025. do 15.2.2025.
- Vaša mrežna stranica www.amds.hr
AMDS JEANS hrvatski je streetstyle brand, koji je otprije poznat pod nazivom AMADEUS JEANS. To je priča jedne obitelji o njihovoj viziji, talentu, upornosti i radu koji inspirirani urbanim načinom života za vas stvaraju kolekcije još od 1988. godine. AMDS JEANS danas u svom sastavu broji 49 vlastite prodavaonice diljem lijepe naše i nastoji se i dalje razvijati i rasti. U online poslovanju smo prisutni kroz web shop http://www.amds.hr na kojem naši kupci mogu dobiti kompletan pregled našeg asortimana.
Broj traženih izvršitelja – 1
Probni rad – DA, u trajanju od sat vremena
Vaše glavne odgovornosti uključuju posluživanje kupaca, slaganje robe u prodajnom prostoru i u skladištu trgovine, brigu o izgledu i čistoći prodajnog mjesta te rad na blagajni.
Poželjne vještine: komunikacijske vještine, prodajne vještine
Druge naknade (putni troškovi, hrana, smještaj i dr.) nisu pokriveni.
Prolazi se edukacija u trajanju od 3-4 dana, ovisno o potrebama studenta
Radi se u smjenama i prema dogovoru od pon do subote.
*Način i kontakt za prijavu studenata mail: ljudski.potencijali@amds.hr
- Satnica (ili raspon plaće)- 6,06 eura

Turistička zajednica grada Opatija traži studenticu za rad na Novogodišnjoj zdravici gradonačelnika!
Datum: 1. siječnja
Vrijeme: 10:00 – 14:00h
Mjesto rada: Opatija
Satnica: 10 EUR + prijevoz
Posao: šetnja u krinolini
Prijave: 051 271 310 ili info@visitopatija.com