Završni rad
Upute
Dokumentacija za obranu Završnog rada dostavlja se putem linka: https://obrane.fthm.hr/
Termini
Termini za izradu, predaju i obranu Završnog rada – akademska godina 2025./2026.
Prijava teme
Student prijavu teme završnog / diplomskog rada (iz predmeta zimskog i ljetnog semestra) predaje mentoru na propisanom obrascu «Obrazac za prijavu teme završnog / diplomskog rada». Predmetni nastavnik prihvaćanje teme rada i mentorstva potvrđuje ispunjenim obrascem kojeg emailom dostavlja u Ured za studente zaključno do 26. siječnja 2026.
Tablični prikaz termina
Dokumentacija
1. Dokumentacija za prijavu teme:
- Obrazac za prijavu završnog rada 2025./2026. – sveučilišni prijediplomski studij
- Zamolba – obrazac za pisanje rada na stranom jeziku
- Obrazac za promjenu teme završnog rada – sveučilišni prijediplomski studij
2. Dokumentacija za obranu:
- Zahtjev za prijavu obrane završnog / diplomskog rada + izjava o suglasnosti
- Obrazac za prijavu dodatnih informacija za upis u dopunsku ispravu o studiju + Dokazi o provedenom aktivnostima za upis u dopunsku ispravu o studiju (ako je primjenjivo)
- Izvješće o provedenoj provjeri izvornosti studentskog rada (obrazac dostavlja mentor)
- Izjava studenta – autora o javnoj objavi obranjenog završnog/diplomskog/doktorskog rada – mora biti integrirana u radu
- Pristupnica – ALUMNI FMTU
- Upitnik studentskog zadovoljstva UNIRI 2025./2026.
- UNIRI – podaci o završenom studentu
- Potvrda knjižnice o vraćenim knjigama – zatražiti putem maila knjiznica@fthm.hr ili osobno u Knjižnici Fakulteta
- Potvrda o prijavi ispita (rada)
- Slika zaslona (print screen) dovršenog zapisa o radu u Repozitoriju FMTU-a
Diplomski rad
Upute
Upute za prijavu, izradu, predaju i obranu Diplomskog rada na diplomskom sveučilišnom studiju
Predložak za Diplomski rad (word) / Predložak za Diplomski rad (pdf)
Upute za samoarhiviranje radova u repozitoriju FMTU
Dokumentacija za obranu Diplomskog rada dostavlja se putem linka: https://obrane.fthm.hr/
Termini
Termini za izradu, predaju i obranu Diplomskog rada – akademska godina 2025./2026.
Prijava teme
Student prijavu teme završnog / diplomskog rada (iz predmeta zimskog i ljetnog semestra) predaje mentoru na propisanom obrascu «Obrazac za prijavu teme završnog / diplomskog rada». Predmetni nastavnik prihvaćanje teme rada i mentorstva potvrđuje ispunjenim obrascem kojeg emailom dostavlja u Ured za studente zaključno do 26. siječnja 2026.
Tablični prikaz termina
Dokumentacija
1. Dokumentacija za prijavu teme:
- Obrazac za prijavu diplomskog rada 2025./2026. – sveučilišni diplomski studij
- Zamolba – obrazac za pisanje rada na stranom jeziku
- Obrazac za promjenu teme diplomskog rada – sveučilišni diplomski studij
2. Dokumentacija za obranu
- Zahtjev za prijavu obrane završnog / diplomskog rada + izjava o suglasnosti
- Obrazac za prijavu dodatnih informacija za upis u dopunsku ispravu o studiju + Dokazi o provedenom aktivnostima za upis u dopunsku ispravu o studiju (ako je primjenjivo)
- Izvješće o provedenoj provjeri izvornosti studentskog rada (obrazac dostavlja mentor)
- Izjava studenta – autora o javnoj objavi obranjenog završnog/diplomskog/doktorskog rada – mora biti integrirana u radu
- Pristupnica – ALUMNI FMTU
- Upitnik studentskog zadovoljstva UNIRI 2025./2026.
- UNIRI – podaci o završenom studentu
- Potvrda knjižnice o vraćenim knjigama – zatražiti putem maila knjiznica@fthm.hr ili osobno u Knjižnici Fakulteta
- Potvrda o prijavi ispita (rada)
- Slika zaslona (print screen) dovršenog zapisa o radu u Repozitoriju FMTU-a
Ujednačavanje stručnog ili akademskog naziva ili akademskog stupnja
Osobe koje su akademski ili stručni naziv stekli završetkom sveučilišnog ili stručnog studija ustrojenog prema programima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (»Narodne novine«, br. 119/22.) mogu zatražiti uvjerenje o ujednačavanju stručnog ili akademskog naziva ili akademskog stupnja.
Zamolba za izdavanje uvjerenja o ujednačavanju stručnog ili akademskog naziva ili akademskog stupnja
Dokumentacija se dostavlja na adresu elektroničke pošte: akademskinaziv@fthm.hr
Priznavanje razdoblja studija provedenog u inozemstvu
Upute za priznavanje razdoblja studija provedenog u inozemstvu
Zahtjev za priznavanje razdoblja studija provedenog u inozemstvu
Povjerenstvo za akademsko priznavanje inozemnih visokoškolskih kvalifikacija i razdoblja studija
1. Prof. dr. sc. Greta Krešić – predsjednica Povjerenstva,
2. Prof. dr. sc. Christian Stipanović – član,
3. Prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović – članica
4. Maja Juračić, dipl. iur. – članica,
5. Denis Turalija, mag. oec. – članica.
Ostale upute za studente
Ostvarivanje prava na prilagodbu akademskog okruženja
Zdravstvena zaštita studenata
Popisi nadležnih studentskih liječnika na području PGŽ u ak. g. 2023./2024.
Sistematski pregledi studenata
Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko goranske županije, za sve redovite studente prvih godina studija I. razine obavlja obvezni sistematske preglede sukladno točki 1.8.1. Plana i programa mjera zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (NN 126/06). Sistematski pregledi se provode u svrhu kontrole zdravstvenog stanja, uvida u navike i ponašanja studenata, prilagodbe na studij te utvrđivanja zdravstvenih rizika.
Više informacija o zdravstvenoj zaštiti studenata: LINK
Ostvarivanje prava na mirovanje obveza studenta
Ispis sa studija
Duplikat / preslika diplome
Duplikat / preslika dopunske isprave o studiju
Nastavni plan i program studija
Nova studentska iskaznica
Potvrde o studiranju – aktivni studenti
Studentske potvrde mogu se zatražiti:
1. preko sustava e-Građani:
e-Razmjena studentskih ocjena
e-Zapis o statusu studenta
2. putem Studomata – https://www.isvu.hr/studomat/hr/prijava
Upute za izdavanje potvrde o studiranju preko Studomata
3. na e-mail: studentska@fthm.hr te će im iste biti vraćene putem studentskog e-maila
Potvrde o studiranju – za studente koji su završili studij i studente koji nemaju upisanu tekuću akademsku godinu
Prijelaz na FMTU
Reguliranje prava iz studentskog standarda
“Osoba koja prekine redovito školovanje, odnosno izgubi redovita učenička/studentska prava, ostvaruje status u obveznom zdravstvenom osiguranju ako se prijavi HZZO-u u roku od 30 dana od gubitka redovitih učeničkih/studentskih prava.
Isti rok za prijavu HZZO-u od 30 dana vrijedi i za osobu koja završi redovito školovanje, a teče od dana isteka školske godine u kojoj je završila redovito školovanje prema propisima o redovitom školovanju u Republici Hrvatskoj ili drugoj državi članici odnosno u roku od 30 dana od dana položenog završnog ispita.
Nakon provedene prijave osiguranik ima obvezu jednom u tri mjeseca osobno pristupiti HZZO-u radi provjere okolnosti na temelju kojim mu je status utvrđen. HZZO će po službenoj dužnosti, bez donošenja rješenja, odjaviti osiguranika iz obveznoga zdravstvenog osiguranja prvoga dana nakon isteka tri mjeseca od zadnjeg osobnog pristupanja HZZO-u.
Obvezu osobnog pristupanja HZZO-u jednom u tri mjeseca nema osiguranik za vrijeme dok se vodi u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.”
Zajednički izborni kolegiji na UNIRI
Upute za upis kolegija izvan studijskog programa – zajednički izborni kolegiji na UNIRI
- U svrhu upisa predmeta na FMTU, student je dužan dostaviti sljedeće:
- Potpisani obrazac: (obrazac se može preuzeti na LINKU)
- Preslika studentske iskaznice
- Potvrda matičnog fakulteta o upisu studijske godine
- AAI elektronički identitet
- Sve navedeno dostavlja se na e-mail: studentska@fthm.hr
Potvrda o upisu predmeta izvan studijskog programa
Potvrda o položenom ispitu i/ili stečenim ECTS bodovima iz kolegija izvan studijskog programa
Popis zajedničkih izbornih kolegija u 2025./2026. - Arhiva
Popis zajedničkih izbornih kolegija u 2024./2025.
Sigurnost na radu