O studiju
Prvi europski združeni stručni diplomski studij u području hotelijerstva i upravljanja kampovima u kojem se kombinira teorija i praksa, a nudi se na sveučilištima u Nizozemskoj, Hrvatskoj i Španjolskoj.
Potražnja za smještajem na otvorenom brzo raste u Europi i zahtijeva visokokvalificirane stručnjake koji mogu dobro voditi poslovanje na održivi način u suradnji s lokalnim vlastima što ujedno i igra ključnu ulogu u održivom razvoju destinacije. Zato su Sveučilište u Bredi, BUas (Nizozemska), Sveučilište u Gironi, UdG (Španjolska) i Sveučilište u Rijeci (Hrvatska), Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu razvili ovaj novi višestruki stručni diplomski studij s fokusom na strateško upravljanje velikim kamping odmaralištima.
Jedinstveni model studiranja na engleskom jeziku, gdje će studenti studirati u tri zemlje u međunarodnom okruženju i imati priliku odabrati drugu za svoju praksu. Nakon završetka studija studenti će steći 3 međunarodne diplome s tri sveučilišta i 120 ECTS.
Prijave za prvi europski združeni stručni diplomski studij Master of Sustainable Outdoor Hospitality Management otvorene su za zemlje koje nisu članice EU do 15. lipnja, a za studente iz EU do 15. kolovoza. Od pristupnika se očekuje motivacija, 180 ECTS bodova iz prvostupničkog studija i dobro poznavanje engleskog jezika.
Više informacija o prijavama na https://www.buas.nl/en/programmes/master-sustainable-outdoor-hospitality-management
Snažna podrška industrije i mnoge financijske potpore za buduće studente
Industrija kampiranja pokazuje veliki interes za pružanje podrške ovoj vrsti obrazovanja nudeći snažna partnerstva sa sveučilištima ne samo u stvaranju ovog studija već i u budućem obrazovanju. Najveća poduzeća iz industrije bit će uključeni u nastavni proces, izradu studija slučaja i davanje financijske potpore budućim studentima.
Svi studenti imaju priliku dobiti stipendiju, a za sve postoji garancija mentorske prakse u najboljim europskim kampovima ili prakse u kamping industriji koja praktički jamči budući posao! U ovom trenutku stipendije nudi smaragdni partner CHARTAGO tri godine zaredom, a zlatna partnerstva potpisana su sa ADAC, ANWB, kamping grupom VACANCE COL CUORE i ACSI. Mnogo više tvrtki podržava ovaj projekt kroz razmjenu znanja, gostujuća predavanja, studijske posjete ili PR podršku. S ponosom objavljujemo da je naš zlatni partner također Camping Business.
Svi studenti koji su zainteresirani za financijsku potporu trebaju poslati motivacijsko pismo na scholarships©buas.nl i navesti ime Master SOHM u zahtjevu.
Studiranje na tri lokacije u Europi
Studenti pohađaju predavanja na Sveučilištu primijenjenih znanosti Breda u Nizozemskoj. Breda je lijep i živahan gradić na jugu Nizozemske koji nudi moderne metode podučavanja, ali i mnoge aktivnosti za učenike.
U drugom semestru studenti će se preseliti na Sveučilište u Rijeci u Hrvatskoj na Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Kvarner i uža Istra dvije su turistički najrazvijenije regije u Hrvatskoj s jakim hotelskim i vanjskim smještajnim strukturama. Rijeka kao veliki grad u blizini austrougarskog ljetovališta Opatije nudi studentima najbolje moguće okruženje za život, osjećaj i učenje o turizmu i ugostiteljstvu na otvorenom. Nadalje, radit će na kamping resortima u Hrvatskoj na održivim poslovnim izazovima u području dizajna parkova, uključivanja dionika, upravljanja ljudskim resursima, konceptualnog dizajna i strateškog upravljanja. Nakon drugog semestra koji završava prije ljeta studenti još uvijek mogu pronaći ljetni posao.
U drugoj godini, u trećem semestru, studenti se sele na Sveučilište u Gironi (Španjolska) i produbljuju svoje akademske i poslovne vještine upravljanja. Povijesni grad Girona nije samo najzanimljiviji grad za studiranje i život u njemu, već je i blizu nekih od najboljih europskih kampova na katalonskoj obali.
U posljednjem semestru, osim pisanja odabranog diplomskog rada, studenti će raditi kao pripravnici i razvijati projekt terenskog istraživanja u ključnoj turističkoj regiji na otvorenom u Europi. Mentorska shema omogućit će im produbljivanje praktičnih vještina i znanja.
Ishodi učenja
Studijski program združenog stručnog diplomskog studija usmjeren je na postizanje generičkih kvalifikacija na razini EQF-a 7. U tom okviru izlazne kvalifikacije diplomanata stručnog studija podrazumijevaju:
- Sposobnost primjene stečenih stručnih studijskih znanja i vještina koji se realiziraju kroz profesionalni razvoj, sposobnost učenja i pokazivanja etičkog i moralnog ponašanja,
- Istraživačke sposobnosti u funkciji razvoja branše i praktičnog djelovanja koje rezultira mogućnošću ostvarivanja pozitivnih promjena u svom okruženju,
- Sposobnost djelovanja iz šire perspektive struke, a uz suradnju s multidisciplinarnom mrežom profesionalaca kao preduvjet da se postane uspješan profesionalac u struci,
- Sposobnost utjecaja na promjene u svojoj struci u rješavanju složenih i primijenjenih izazova u praksi koji će dati snažan poticaj razvoju struke.
Iz provedenih analiza i istraživanja kroz projekt CAMPMASTER, definirano je 16 ishoda učenja za združeni stručni diplomski studij Master od Sustainable Outdoor Hospitality Management. Oni su podijeljeni u sljedeće četiri skupine ishoda učenja: znanje i razumijevanje, intelektualne vještine, praktične vještine i prenosive vještine.
A. Znanje i razumijevanje
Student će moći pokazati:
1. napredno poznavanje i razumijevanje turističkog fenomena, te političkog, društvenog, ekonomskog i tehnološkog konteksta koji utječe na turizam i njegovu budućnost,
2. pro aktivno, istraživački informirano i promišljeno pristupanje pitanjima upravljanja outdoor ugostiteljstvom,
3. sveobuhvatnu integraciju teorija u složenim praktičnim situacijama,
4. poznavanje i razumijevanje dionika, organizacija i načina na koji se upravlja njihovim poslovnim funkcijama i procesima u outdoor ugostiteljstvu.
B. Intelektualne vještine
Student će moći pokazati:
1. kritički procijeniti aspekte i implikacije međunarodnog turističkog okruženja,
2. integrirati i sintetizirati dokaze iz niza izvora kako bi podržali nalaze, predložena rješenja i predložene intervencije,
3. uspješno istražiti međunarodne i interkulturalne kontekste destinacije i njezinih aktera te primijeniti to znanje u strategije upravljanja turizmom,
4. odgovoriti na strateška pitanja donošenjem odluka u složenim i nepredvidivim situacijama.
C. Praktične vještine
Student će moći:
1. pokazati povjerenje i kompetencije u korištenju informacijskih tehnologija, uključujući učinkovit rad u online okruženju,
2. provoditi istraživanje o pitanjima turizma, bilo pojedinačno ili kao dio tima,
3. koristiti odgovarajuće vještine za učinkovitu komunikaciju u akademskim i profesionalnim situacijama,
4. pripremiti i prezentirati akademska i stručna izvješća.
D. Prenosive vještine
Student će moći:
1. pokazati samo usmjeravanje i originalnost u procjeni i rješavanju problema formuliranjem, provedbom i revizijom osobnih istraživačkih planova,
2. razvijati i jačati stavove i vještine za cjeloživotno učenje u promjenjivim i složenim okruženjima,
3. primijeniti niz interpersonalnih vještina uključujući učinkovito slušanje, pregovaranje, uvjeravanje i prezentaciju pokazujući otvorenost i osjetljivost na različitosti u smislu kultura i okruženja drugih ljudi,
4. upravljati vlastitom motivacijom, zadacima i ambicijama na poduzetnički, inovativan i profesionalno primjeren način.
Osim specifičnih kompetencija, studenti će razviti sposobnost kreativnog mišljenja u rješavanju složenih problema u području poslovne ekonomije, vrednovanja visokospecijaliziranih znanja u području menadžmenta, turizma i ugostiteljstva koja mogu biti temelj za originalno razmišljanje, upravljanja složenom komunikacijom i procesom suradnje u različitim društvenim skupinama u nepredvidivim socijalnim situacijama, donošenja odluka u uvjetima nesigurnosti, preuzimanja osobne i timske odgovornosti za strateško odlučivanje i izvršenje zadataka u nepredvidivim okolnostima te sposobnost preuzimanja etičke i društvene odgovornosti tijekom izvršenja zadataka.
Nastavni plan
PRVA GODINA
STRUČNI DIPLOMSKI STUDIJ
2024./2025.
I. SEMESTER
Held on location – BREDA UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES, NETHERLAND | ||||||
N.br. | TEACHER | SUBJECT | LECTURE | EXERCISES | SEMINARS | ECTS |
1. | Erdinc Cakmak, Ph.D., Associate Professor | Contemporary Marketing, Context and Trends | 30 | 0 | 30 | 6 |
2. | Ray Boland, Ph.D., Associate Professor Rami Isaac, Ph.D., Associate Professor | Destination Stakeholders Management | 30 | 0 | 30 | 6 |
3. | Jeroen Klijs, Ph.D., Full Professor Jos van der Sterren, Ph.D., Associate Professor | Destination Development, Finance & Organisation | 30 | 0 | 30 | 6 |
4. | Celiane Camargo – Borges, Ph.D., Associate Professor | Team Performance & Creative Leadership | 15 | 0 | 15 | 2 |
5. | Erdinc Cakmak, Ph.D., Associate Professor | Cross Cultural Studies | 30 | 0 | 10 | 4 |
6. | Harald Buijtendijk, Ph.D., Associate Professor | Qualitative Research Process Methods | 30 | 0 | 30 | 6 |
II. SEMESTER
Held on location – FACULTY OF TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, CROATIA | ||||||
N.br. | TEACHER | SUBJECT | LECTURE | EXERCISES | SEMINARS | ECTS |
1. | Sandra Janković, Ph.D., Full Professor with tenure | Financial reporting | 15 | 0 | 15 | 3 |
2. | Ana Maria Vrtodušić Hrgović, Ph.D., Associate Professor Marinela Krstinić Nižić, Ph.D., Full Professor | Sustainable Management in Outdoor Hospitality | 30 | 0 | 45 | 9 |
3. | Marina Laškarin Ažić, Ph.D., Assistant Professor | Customer Relationship and Sales Management | 30 | 0 | 30 | 6 |
4. | Josipa Cvelić Bonifačić, Ph.D., Assistant Professor | Management and Operations | 30 | 0 | 45 | 9 |
5. | Josipa Cvelić Bonifačić, Ph.D., Assistant Professor | Outdoor Hospitality Innovation | 15 | 0 | 15 | 3 |
III. SEMESTER
Held on location – UNIVERSITY OF GIRONA, SPAIN | ||||||
N.br. | TEACHER | SUBJECT | LECTURE | EXERCISES | SEMINARS | ECTS |
1. | Ester Martínez, Ph.D., Associate Professor | Destination Economic Management | ||||
2. | Maria Torres, Ph.D. Assistant Lecturer | Sustainable Development of Tourism | 15 | 15 | 3 | |
3. | Marta Solans, Ph.D., Assistant Lecturer | Quantitative Research Methods | 15 | 15 | 3 | |
4. | Raquel Camprubí, Ph.D., Associate Professor | Tourism Science and Research | 15 | 15 | 3 | |
5. | Dani Blasco, Ph.D., Associate Professor | Management Skills | 15 | 15 | 3 | |
6. | Joaquim Majó, Ph.D., Associate Professor Sandra Janković, Ph.D., Full Professor with tenure | Revenue and Yield Management | 15 | 15 | 3 | |
7. | Lluís Coromina, Ph.D., Associate Professor | Experience Design | 15 | 15 | 3 | |
8. | Adriadna Gassiot, Ph.D. Assistant Lecturer | Strategic Management | 15 | 15 | 3 | |
9. | Yassine Boualla, Assistant Lecturer | Food and Beverage Management | 15 | 15 | 3 | |
10. | Yassine Boualla, Assistant Lecturer | Financial Management of Tourism Products | 15 | 15 | 3 |
IV. SEMESTER
Held on location – FACULTY OF TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT, CROATIA | ||||||
N.br. | TEACHER | SUBJECT | LECTURE | EXERCISES | SEMINARS | ECTS |
1. | Master Thesis | 12 | ||||
2. | Josipa Cvelić Bonifačić, Ph.D., Assistant Professor, | Transformation Project: Traineeship | 540 | 18 |
Syllabusi kolegija
1.1. Suvremeni marketing, kontekst i trendovi – Syllabus
1.2. Menadžment dionika u destinaciji – Syllabus
1.3. Razvoj, financije i organizacija destinacije – Syllabus
1.4. Timski rad i kreativno vodstvo – Syllabus
1.5. Međukulturalni studij – Syllabus
1.6. Metode kvalitativnog istraživanja – Syllabus
2.1. Financijsko izvješćicanje – Syllabus
2.2. Menadžment održivog razvoja u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus
2.3. Menadžment odnosa s gostima u prodaja – Syllabus
2.4. Menadžment i operacije u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus
2.5. Inovacije u outdoor ugostiteljstvu – Syllabus
3.1. Menadžment destinacije – Syllabus
3.2. Održivi razvoj turizma – Syllabus
3.3. Kvantitativne metode istraživanja – Syllabus
3.4. Istraživanje i znanost u turizmu – Syllabus
3.5. Menadžerske vještine – Syllabus
3.6. Upravljanje prihodima – Syllabus
3.7. Dizajn doživljaja – Syllabus
3.8. Strateški menadžment – Syllabus
3.9. Menadžment hrane i pića – Syllabus
3.10. Financijski menadžment turističkih proizvoda – Syllabus